Gå til innhold

til allegodetinger2


Nummer tre <3

Anbefalte innlegg

bare så på den lista over hvor dere skal føde og så at du ikke ville til fr.stad. kan jeg spørre om hvorfor?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei:-) klart du kan.

Nei desverre er det litt for mange tabbehistorier og dårlig opplevelser derfra. Vet mange har født her og noen er førnøyde, men når jeg også jobber i sykehuset østfold og leverer pasienter her er det godt og komme til et sykehus der ikke folk kjenner meg. Regner med at du skal føde her siden du spør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja.. ække gravid enda da... men jeg hører jo til fredrikstad! Er litt inne på siden her nå og leser, siden jeg ikke vet om jeg er gravid eller ikke, men hvis jeg er det blir det termin i slutten av januar... spennende å lese litt her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe skjønner:-) var her og titta litt før jeg ble gravid jeg og:-) håper det klaffer for deg da. Når tenker du å ta test da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok en test nå i dag tidlig.. den var så negativ som det kan gå ann å få blitt.. :( får prøve igjen neste mnd... da blir det visst ikke januarbebis på meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

den kan jo være negativ hvis du har tatt den for tidlig da... ellså får du ha lykke til, håper du snart kommer inn hit du og:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...