lille nina*Mamma til tre+spire Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 bare for å hale ut tiden mer..hviken fødselstegn hadde du før fødselen? mye kynnere,nedpress følelse,stikkninger i lysken,vondt i korsryggen,hodepine,"feber", kvalm..flere?
Mamma'n til Mia Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 Jeg hadde egentlig ingen fødselstegn. Vannet gikk etter at jeg hadde hatt en venninne på besøke. Var forresten fryktelig sliten den dagen, mer enn vanlig. Fødte ei nydelig jente 18 timer etter at vannet gikk.
Jamma Skrevet 14. mai 2007 #3 Skrevet 14. mai 2007 Hadde bare vondt i ryggen sist gang, husker ikke hvor lenge før. Våknet med vannavgang og riene startet like etter. Nå har jeg alle de tegnene du nevner + går på do hver time hele natta, fryser og er varm om hverandre. (Det er kanskje det du mener med feber..) Når er din termin?
(Muskat) Skrevet 14. mai 2007 #4 Skrevet 14. mai 2007 Ingen tegn sist som jeg kan huske. Våknet tidlig en morgen fordi jeg måtte på do. Dro ned trusen og der lå slimproppen. Riene begynte 5 minutter seinere, tenker jeg. Og gutten kom 20 timer seinere:-)
lille nina*Mamma til tre+spire Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. mai 2007 har termin 28mai..men kan ikke tenke meg at jeg skal gå slik i to uker?
Mio77 gutt 16.mai Skrevet 14. mai 2007 #6 Skrevet 14. mai 2007 Jeg hadde ikke noe særlig fødselstegn forrige gang, bare menssmerter i korsryggen fra litt over ett døgn før han ble født. Denne gangen syns jeg at jeg kjenner noe "rart" hver dag- tak i korsryggen, stikninger i underlivet, nedpress....men har kjent alt det i over en uke nå og ingenting er skjedd så nå tror jeg ikke på noen tegn før det kommer regelmessige sammentrekninger eller at vannet går....
Mirakelungen Skrevet 14. mai 2007 #7 Skrevet 14. mai 2007 Det er vanskelig å si noe konkrete tegn på at fødselen var i gang, he he hele den siste mnd`en slet jeg med kynnere som ble bare verre og verre Var sikker på at jeg skulle føde i løpet av natta nesten hver kveld:) Den dagen min minste kom var jeg sååååå trøtt på formiddagen at jeg sovnet på gulvet mens min datter lekte rundt meg, våknet brått og hadde så ondt i lysken, MÅTTE på toa også, da fikk jeg tegningsblødning:) Fødselen var i gang...
MAMMA1 Skrevet 14. mai 2007 #8 Skrevet 14. mai 2007 Vi to har det akkurat likedan, jeg tror heller ikke på noen av tegnene lengre, de har jeg hatt i over 1 uke nå. Samme som deg første gang, kun menssmerter det begynte med..og førte til fødsel:-)
doble Skrevet 14. mai 2007 #9 Skrevet 14. mai 2007 Jeg hadde ikke noen tegn egentlig. Var på rutinekontroll 2 dager på overtid. Gikk hjem litt lei, og deppa. Var rett og slett innmari giddalaus! Fikk så plutselig vaskekick, og rundvaska hele leil. DA gikk vannet, når jeg endelig satt meg ned med en sterk kopp espresso;)
marihøne Skrevet 15. mai 2007 #10 Skrevet 15. mai 2007 Jeg pleier også å få skikkelig vaskekick og føle meg skikkelig opplagt og fin akkurat den dagen ift. dagene før. Har vaska helehuset og alle klærne og skikkelig slitt meg ut med nr.1 i magen, men det var ikke særlig lurt. Da var jeg utslitt før fødselen begynte! De første riene kom samme kvelden så jeg fikk ikke sove den natta. Ikke en til to netter til heller pga. at jeg bare hadde maserier som kom veldig ofte og ikke hjalp noe særlig på åpningsfasen. Om du får det sånn, vaskekick, anbefaler jeg deg ikke å vaske! Hvil deg heller til fødselen, sov om du kan og slapp av mest mulig særlig om det er nært termin! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå