Gå til innhold

Svimmel, og nær ved å besvime.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har opplevd flere ganger nå at jeg holder på å besvime. Jeg er i uke 14+0. Det skjer om morgenen etter at jeg har stresset av gårde til t-banen. Jeg spiser ikke frokost før jeg reiser, så har tenkt at det kan være årsaken. I dag svimla det helt for meg - måtte stille meg inntil en stolpe for ikke å gå i bakken! Har ikke nevnt det for legen enda. Noen som har opplevd det samme?? Hva kan man gjøre? Må vel kanskje bare roe ned og ta med meg noe å tygge på på veien!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må helt klart spise!! Ta et eple dersom du ikke er sulten. Babyen krever sitt nå!

Skrevet

Det er klart at du må få i deg noe næring før du løper av gårde. Det er ellers ikke uvanlig at man kan bli svimmel, og det anbefales da at man tar det med ro. Kanskje det er på tide å endre litt på morgenrutinen? Ta litt hensyn til at du har en medpassasjer?

Skrevet

Det er viktig med frokost! Hjelper ikke det, kan det jo være at du trenger litt mer jern.

Skrevet

skaff deg bedre tid om morgenen for å unngå stress..stå opp et kvarter tidligere, å ikke brå reis deg opp av senga,, sett deg opp å hvil litt før du slenger beina opp av senga å starter dagen..

spis frokost, trenger ikke være et helt herremåltid, litt frukt/grønnt, knekkebrød eller yogurth dersom du ikke er sulten om morgenen...

grovt brød med godt pålegg er også fint!

dersom det ikke hjelper så ville jeg absolutt tatt det opp med legen..

lykke til=)

Skrevet

Lavt blodtrykk gjør at man lett blir svimmel og at det svartner, spesielt hvis det går litt fort om morran som du sier. Ta deg tid til litt frokost og pass på å drikke masse, det blir verre om du er dehydrert. Jeg tar frokosten på senga og så sitter jeg på en krakk i dusjen... Høres sikkert ganske teit ut, men det hjelper ihvertfall så jeg slipper å legge meg ned mellom vært klesplagg jeg skal ha på etterpå... :-)

Skrevet

Babyen tar d han trenger så d går ikke utover han.. Men det går utover deg. Jeg sier også spis!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...