Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen flere enn meg på overtid her?

9 dager her. begynner å bli ganske surt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ventet nå 6 dager for at han skal komme.. lei lei lei.

Og alle ringer osv.. argh... Fikk hører nå istad at "bare ta det med ro han kommer nå i kveld, har mage følselse jeg. Han heter jo Storm og det er Storm se!"

hmmmmm om det var bare så enkelt!!! hehehe

Håper din gidder å kommer snart, men for oss som det ikke skjer til for vi bare si at vi har LUKSUS mager... 5 stjernes å greie.. haha

lykke til ;-)

Skrevet

5 dager her. Er så lei. Håper det snart begynner å skje noe.

Skrevet

bra jeg ikke er alene! er ganske lei av folk som spør hele tiden om han kommer snart!!!! arg!

jeg blir uansett satt igang på fredagen heldighvis =)

Skrevet

16 dager over her.... dere er IKKE mere lei enn meg!

Skrevet

oij!!! hvorfor har de ikke satt deg igang? du har min fulle fårståelse!

Skrevet

Jada,er nå tre dager over.

Begynner å bli fysisk slitsomt...!

=)

Skrevet

Nei si det du.... Var på overtidstime på lørdag, da hadde jeg ikke åpning i det hele tatt, bare myk mormunn. Og de strippet meg. Hadde ny time i dag, alt var som det skulle, og det hadde blitt en bitteliten åpning (fikk inn en finger....) Tror ikke denne åpningen har noen betydning i det hele tatt...

Men i hvertfall, ble strippet nok en gang i dag, og ny time 16 mai. Har det ikke skjedd noe mere til da (18 faens dager....) så vurderer de modningspiller....

Og ble så sint, fordi hun legen sa: "Hvis det er rush på føden 16 mai, og det ikke er skjedd noe mere med deg. Vurderer vi å sende deg hjem, og ber deg komme tilbake neste dag......!!!!!!"

Åhhhhh, faen ass. Ble så sinna, tårene pressa på, og dem fikk komme ut da jeg satt meg i bilen.... Huff!

Mamma fikk IKKE rier, og nesten ikke åpning. Har hatt ett så og si likt sv.skap som hun, hittil. Og har mine bekymringer når det gjelder at jeg får en "lik" fødsel...

Fortalt dem at hun IKKE hadde rier og IKKE åpning neste, men det bryr de seg ikke om.

Vet at det ikke er sikkert at det blir en lik fødsel, men man slekter noen ganger på moren sin, og hittil har jeg gjort det......

Skrevet

Uff det er ikke bra... Skjønner ikke hvorfor det er mange av dere som må gå SÅ lenge over ul termin... mange fra 15-18 dager virker det.

Har bodd i England og Australia og der er det alrdi mer en 7 MAX 10 dager..Synes ikke vi behøver mere enn det heller.. barnet er klar selv den vil ikke ut!

Har Jm i morgen og sykehuset på fredag om ikke noe har skjedd i mellom tida. Da har jeg vært VELDIG klar over at lenger gidder ikke jeg å gå... Det er min kropp, mitt barn og det er faktisk jeg som bestemmer!!!!!!!! Sinne tagen jeg se, skal ikke ha noen andre forteller meg hva jeg skal gjøre med slikt saker, jeg vet tross alt hva er best for meg.

De har forstått at det er ikke noe å diskutere med ei hormonal, lei kvinn folk! hehehe

Lykke til til dere som venter endå..

Sender fødselstøv til alle

;-)

Skrevet

10 dager nå og jeg er dritlei. Var IKKE forberedt på å gå over tiden. Skal på overtidskontroll på fredag. Ante ikke at tiden kunne gå sååå sakte...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...