Potetstappe Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 Er i uke 31 og baby har ligget med hodet ned siden uke 24. Tok ul for 9 dager siden, og da sa legen at hodet lå godt ned i bekkenet, han trodde ikke at det var festa, men at det kom til å feste seg snart. Da jeg våknet idag hadde jeg skikkelige smerter i bekkenet og PÅ tissen. Hele området rundt skambeinet. Gjør skikkelig vondt når jeg går. Trodde ikke det skulle gjøre vondt at hodet festet seg, men kan ikke skjønne hva annet dette er:S Noen som har opplevd lignende?
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 Har hatt lignende smerter nå og da i siste del av svangerskapet, men er nå over termin og hodet har enda ikke festet seg. Det er nok bare det at hodet ligger ligger nede i bekkenet og kjennes godt, spesielt når babyen rører på hodet..
Potetstappe Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. mai 2007 Trodde ikke man fikk vondt i skambenet da jeg? At bekkenløsning merket man best i halebenet, rumpa og korsryggen...?
Mirakelungen Skrevet 14. mai 2007 #5 Skrevet 14. mai 2007 hodet har vært festet hos meg siden uke 32 men har ikke hatt smerter på skambenet av den grunn (ikke da) nå har jeg mere ondt på skambenet etter 4uker, men smertene varierer fra dag til dag og har mere ondt etter å ha vært aktiv..
Marolla Skrevet 14. mai 2007 #6 Skrevet 14. mai 2007 Det er nok smerter som kommer av at babyen presser seg nedover i bekkenet. Hadde en del av det selv i en periode. -21 dager igjen-
Gjest Skrevet 14. mai 2007 #7 Skrevet 14. mai 2007 Smerter i skambenet er et klassisk bekkenløsningstegn Jeg får skikkelig vondt nedi der innimellom. Da kjennes det ut som om baby rører på hodet, og det stikker masse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå