Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 Syte syte... Har ingen kjæreste, og tror aldri jeg kommer til å få en oppegående mann som jeg elsker, og som elsker meg Har gått fra barnefaren, mye som ikke funka.. hater meg selv fordi jeg tror barnet vårt ikke får det bra når det vokser opp med skilte foreldre. Jeg orker ikke tenke tanken på å kaste meg ut i noe nytt, for jeg er livredd for at ting skal skjære seg.. Mens barnefaren får den ene jenta etter den andre. (sjalu ja kansje, men mest pga han har så mange folk rundt seg, mista jo alle vennene *våre* fordi de fleste i utgangspunktet var hans venner. Jeg har så lite nettverk:( Og på byen kommer jeg aldri til å treffe noen.. Jeg ser ikke lyset i tunnelen
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 Da er vi to:( Vurderer og bli lesbisk... Har nesten ingen venner jeg heller!!! Det er så kjedelig
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #3 Skrevet 14. mai 2007 jeg og.. har mistet kontakt med nesten alle venninene min etter at jeg fikk jenta mi. har hatt en kjip kjærste det siste året så nå er jeg enda mer skeptisk enn noen gang!! i tillegg sliter jeg med vekt og økonomi, så nå er hver dag en dårlig dag... men, men får håpe det snur snart...
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #4 Skrevet 14. mai 2007 slapp av.. det går bedre etter hvert... sånn er det alltid i begynnelsen.. men etter en stund så begynner du/dere faktisk å se lys i tunnelen... å treffe en ny mann skjer når du minst aner det...
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #5 Skrevet 14. mai 2007 Er ikke bare meg som føler det sånn da.. Men jeg har en følelse av at alle har det så bra men ikke jeg! Noen ganger har jeg bare lyst til å dø! ( Ikke bokstavelig talt altså) Men føler at det ikke er noe håp om noe! Jeg har jo masse å glede meg over her i livet, men når jeg har det kjipt er det vanskelig å se de gode tingene:( Jeg graver meg ned i min egen dritt for å si det sånn:) Det værste er at jeg isolerer meg litt også, har så dårlig selvtillitt.. Jeg er jo i grunn en sosial person, men nå er liksom alt gæli. Jeg kan bare ikke fatte og begripe at jeg kommer til å være heldig å få en kjekk mann noen gang. Selv om det skjer når man minst aner det, så kan jeg ikke forestille meg at det skjer meg ... HI
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #6 Skrevet 14. mai 2007 har vært generelt singel i 6 år... så klarer ikke se det skal ordne seg. jenta mi ble til ved en one night stand.. og siden siste mann jeg var sammen med viste seg å være en dust så er all tro borte.. men har bestemt meg for å legge fokus på denne vekten og økonomien så får jeg heller ta kjærligheten når det er på plass... BALLE!!!! måtte bare få det ut...
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #8 Skrevet 14. mai 2007 Dere skal se at det dukker opp en kjekke man etter hvert, bare man er tålmodig og ikke tenker så mye på det. No har ikke jeg vært singel så lenge, men jeg ser ikke så mørkt på det. Dukker alltid opp en kjekk og snill mann til snille jenter. Hadde vært kjekt å sett hvor dere befinner dere i landet, for et treff hadde jo vært artig (tviler på at det bor så mange her i området). Men er open for både chat og turer jeg.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #10 Skrevet 15. mai 2007 jeg er også singel, men er lykkelig alikevel. har jo masse å glede meg over. men skjønner dere godt, har vert der selv også. hver kveld når jeg har lagt meg tenker jeg på alt som har vert positivt gjennom dagen- å det er ganske mye når en tar med alle de små tingene også! prøv- det hjelper faktisk! trenger ikke en kjæreste for å være lykkelig skjønner dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå