StineMor_2007_ Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 jeg har fått en seng av mine besteforeldre... det er en sånn som vi kan dra ut sånn vokse seng... ikke sprinkler... så tenkte jeg kunne male den å dekorere den.. tror dere det vil bli fint??? sparer jo endel penger på det
Mosseline Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 Så absolutt!! Vi har samme type seng i vår familie og den er kjempe praktisk. Blir jo bare ekstra fin om du maler og dekorerer den:-)
Mamman til Georg :) Skrevet 14. mai 2007 #3 Skrevet 14. mai 2007 De sengene er kjempefine Hadde sånn når jeg var liten selv jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå