Gå til innhold

Dere som har Emmaljunga duo edge....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye ga dere for den?? (ny)

Tusen takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

7000 kr rett i do

Skrevet

7000kr i fjor sommer, 06modell.

Skrevet

7000kr 2007modell

Skrevet

Hvorfor liker du den ikke Martin kom 03.06.06

Skrevet

6200 i sverige (06 modell)

Skrevet

Plages mye med vogna generelt, mange småting som veier tungt sammenlagt. Og de festene bakpå sportsdelen (som holder ryggen oppe) er bøyd for den har ikke tålt å bli lagt inn i bilen selv om jeg har vært ganske forsiktig. Videre har jeg den 2006 modellen (vet ikke hvordan 2007 modellen er da) og det 'nettet' under er noe forbanna tøv. Hele plata er bøyd pga at den ikke har tålt å bli våt nå i vinter. Alt i alt ikke verd 7000 kr.

Skrevet

7000kr her også. Fornøyd.

Skrevet

Martinmammaen:

Hvis du har vært forsiktig med ut/inn av bil, hvorfor ikke klage på det i butikken du kjøpte vognen? Hvilken plate har blitt bøyd forresten? Jeg synes vognen er av svært god kvalitet:)

Skrevet

For det blir likevel ord mot ord og jeg har ikke hatt tid til å dra innom siden Martin hater å kjøre bil og jeg sjelden har barnevakt. Den treplata under der hvor man kan legge ting på.

Skrevet

7000 kr her og. er storfornøyd(selv om den kan være litt tung mn superfornøyd)

Skrevet

Rundt 7000 og jeg er kjempefornøyd,ville aldri bytte den vogna mot noe som helst.

Det er en stor og god vogn,som ikke er særlig tung,når en tenker på størrelsen.Det var den som hadde størst bag av alle vognene de hadde hos O.Olsen og det er ikke få vogner de har der.

Mange små detaljer som jeg liker,som at myggnette er i skjermen,bagdelen har meijer under,slik at du kan vippe med den,bagen er veldig enkel å ta av og på,ja jeg kunne sagt mye mer,men tror dette holder.Tror du forstår at jeg er fornøyd med den.

Skrevet

Aha, skjønner.. Men den treplata er jo en smal sak å bytte ut selv da, bare skjære til en finerplate selv:) Men ja; den er jo i tre, så den tåler nok ikke å stå våt hele vinteren:( Hvis det er noe trøst; simoer ruster når de står ute hele vinteren.. Det gjør hvertfall ikke Emmaljungaen;)

Skrevet

Ja den myggnettingen!!! Den er utrolig bra:) Bruker den masse, da den fungerer bra som solskjerming også, og den er jo alltid der liksom.. Og vuggefunksjonen på bagen er også genial, jeg brukte bagen som seng i begynnelsen nemlig.. Det vendbare styret kommer veldig greit med når man tar i bruk sportsdelen.

Skrevet

Den har ikke stått ute, men vært våt når jeg kommer inn siden all snøen i hel Tromsø har samla seg i bunnen ;)

Skal fikse plata når jeg en dag får tid, må først kjøpe plata og så finne frem verktøyet mitt i flyttelasset. Og helst ha Martin en helt annen plass :D

Men det er ei flott vogn for ungene da. Ligger godt i den.

Skrevet

hehe jeg liker ikke myggnettingen. Kommer seg alltid insekter innfor den siden den ikke er særlig tett på kantene ;)

Skrevet

vi fikk putebarn så e rkjempeglad vi kjøpte så stor bagdel. var ikke mange som har så stor bagdel når vi valgte vogn.

Skrevet

Hihi, da tror jeg jammen at din Tromsø-snø slår min østlands-snø gitt;) Kjent problem det ja, følte at jeg fungerte som brøytevesen her i byen en stund, grumpf... Vurderte faktisk å ta av hele handlekurven en periode.. Ja, super liggekomfort, og det er jo viktig da!

Skrevet

Næmen er du her også? Hihi... Er lite mygg her, kun solskjerming;)

Skrevet

ja vi blir jo ikke våt på beina da i allfefall :D

Skrevet

Ja jeg bruker den også som solskjerming. Fikk mitt første myggstikk i dag mens vi var ute og trilla tur ;)

Skrevet

Hmm de festene somholder ryggen oppe på sports delen ville iallefall jeg klaget på for det tror jeg må være en defekt på en måte skal jo veldig mye til før noe sånt skal kunne skje da.

2007 modellen er ganske lik tror jeg men har et annet bremsesystem som er mye bedre.

Det nettet under har plaget meg litt også, men det er min egen skyld for jeg har overbelastet det ikke bare litt. så jeg tenkte jeg skulle se om ikke jeg kunne få tak i et nytt.

Skrevet

Martin kom 03.06.06 hm,fester du den skikkelig da???Her er den helt tett rundt hele vogna.

Skrevet

fester den rundt baggen og i de hempene.

Skrevet

Rundt 7000 for en 2007-modell. Er kjempefornøyd med den jeg også. Men synes det er litt kjipt at den ble enda tyngre når jeg bytta til sportsdelen. Selv om det er logisk. Og den kurven under. Men jeg angra ikek på at jeg kjøpt den nei. Ville ikke bytta den mot noen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...