Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei.

hver natt våkner jeg når jeg har ligget på siden. har virkelig vondt i den siden som jeg har ligget på. og så skal jeg opp og gå for å strekke ut og selvfølgelig tisse osv. når jeg så våkner om morgenen er jeg helt utslitt..

er det normalt?? flere som har opplevd dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan og våkne av å være øm/stiv i hofta eller den skulderen jeg har ligget på, ligger jo bare på siden for tiden. Jeg har bare omringet meg med puter rundt meg og en mellom knærne - og det har blitt mye bedre, sover foreløpig godt hele natten.

Når jeg snur meg/flytter meg følger alle putene med:)

Skrevet

hofta og bekken og nakke er jo en del av å være gravid tror jeg.. men det er magen jeg har vondt i eller skal jeg si på magen...

vanskelig å beskrive. men der eggestokkene er, og der jeg vet livmora er nå..

ligger også med pute mellom bena, og rundt om kring meg, men..

det bekymrer meg bare at jeg på en måte skal opp og stekke meg.. sitte oppe og gå rundt i ca en halv time før det går bort. og hvis jeg havner på siden igjen når jeg sovner så er det bare og opp igjen du... :(

Skrevet

Jeg har også voknet av kjempevondt i magen, på sidene. mest på den siden jeg ikke har ligget på....Det er vist ligamentbåndene som blir tøyd og derfor vonde/slitne... Skikkelig vondt! Er andregangs, er vist vanlig med en del sånne smerter, spesielt for flergangsfødene. Kan det være det du har tror du?

Skrevet

jeg håper det er ligamentbåndene.. det er ikke noe å bekymre seg for.. :)

jeg er 1.gangs. i uke 24.

skal til 2.lege kontroll i morra, så må høre hva hun sier..

synes bare de blir værre og værre hver natt..

Skrevet

sitter nå å værker på høyre side av magen,skikkeligt ekkelt....når jeg sover på venstre side værker jeg mest...er ikke noe behageligt nei...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...