Gå til innhold

Hvilke babybutikker i Oslo har bra service? (samme som krangle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører stort sett om folk som er misfornøyd med servicen, så er bare nysgjerrig på hvor dere liker å handle:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

god service iht egen erfaring:

Fru Lyng citypassasjen - der vet de hva de snakker om, de er kjempeflinke på vogner. Et par av de kan virke litt "strenge", men de er flinke!

Rudo grønland - har fått god hjelp med vogn

Babymagasinet grønland - har fått god hjelp med vogn. De har god kunnskap om vogner og forteller gjerne.

I disse butikkene har jeg ikke blitt utsatt for kjøpepress syns jeg, de har vist forståelse for at man ønsker å sjekke litt rund før man kjøper vogn.

Babyshop gunerius - også god service, men litt mer press for å kjøpe

DÅRLIG:

babyverden alna - var der som en av to kunder en gang, men ikke en ekspeditør som gadd å løfte en finger for å hjelpe, bare snakket seg i mellom. Eller rettere sagt, to av dem hjalp den andre kunden, tror ikke de kunne den vognen så godt så de prøvde å utfylle hverandre....

Fru Lyng ccvest - ikke gå inn der, så enkelt er det;-)

Polarn o pyret majorstuen - var der som høygravid og eneste kunde, likevel ble jeg ignorert av ekspeditøren. Jeg sa hei og hun bare så sur ut og gikk rett forbi. Gikk gjorde jeg også da, rett ut av butikken;-)

Skrevet

Jeg har vært på Barnevognhuset Rudo i Ullevålsveien. Har bare møtt hyggelige folk der :) Har spurt mye om vogner, fikk til og med låne ei med ut for å se om det var plass for den i den lille bilen vår.

Skrevet

der har jeg også fått god service:-) jeg kjøpte seng og stellebord pluss diverse småting der, og de bar alt sammen ut i bilen for meg:-D

Skrevet

Hvis du kan bevege deg utafor bomringen vil jeg anbefale Babyshop på Skårer =) Utrolig flinke folk.

Også er de flinke på BabyBest på Tveitasenteret =) Der fikk vi lånt med oss masse vogner ut for å se om de passet, fikk mye oppfølging mens vi tusla rundt i butikken =)

Skrevet

Flott tråd! :) (Har dessverre ingen tips selv, men leser gjerne)

Skrevet

Jeg liker godt å hande på Fru Lyng i City Passagen, der er de veldig servicemindede og har god peiling på det de holder på med. Fru Lyng på Strømmen Storsenter er også veldig bra. Babyshop på Slependen er også et hyggelig/ordentlig sted å handle.

Stedene jeg unngår hvis jeg kan er Fru Lyng på CC Vest og Sandvika Storsenter.

Det eneste stedet jeg virkelig IKKE IKKE IKKE (hehe, du ser sikkert tegningen) er Barnas Hus i Sandvika. Dårlig service er èn ting, men det de holder på med mht bilsikring er direkte farlig etter min mening. (De anbefaler omtrent kun forovervendt, og det til små babyer også- been there done that, og det er mer enn èn gang for å si det sånn..)

Skrevet

Jeg liker å handle på Baby shop Ryen." Alltid bra service" Flere av damene har jobbet der siden jeg fikk det første barnet for 5 år siden.

God kunnskap om alt av vogner og bilsikring. Barnas hus på Alna er ikke å anbefale,der er de mer opptatt av private samtaler.....en og få penger på kassa.

Skrevet

aldri aldri gå på barnas hus alna... butikksjefen får du aldri godkjent reklamasjon med... styr unna, gå heller et sted du får personlig service, babyshop eller frulyng.....

Skrevet

ja gå på babyshop, de er best! de har utdannelse for medarbeiderne sine, er ikke alltid prisen er best, men jeg betaler heller 3000kr for en bukse og få service enn og få folk som svarer feil og er uproffe

Skrevet

Opplevde også de på Rudo i Ullevålsveien som veldig hyggelige..- helt til det oppsto mangler på vogna mi.. Da fikk pipa straks en annen lyd ja. Bremsene har de fiksa 3 ganger , uten at de har blitt noe bedre. Da kalesjen knekte nekta de å fikse den på garantien, til tross for at de innrømmet i butikken at det kunne være metalltretthet. Skulle liksom selge vogna mi etter at vi var ferdige med den men nå står den bare i boden og opptar plass. Har skrevet brev til butikken og klaga men hørte aldri noe mer fra de. Skikkelig skuffa over den butikken og setter aldri mine ben der igjen:-(

Skrevet

Vi fikk også veldig god service på BabyBest :-)

Har kjøpt vogn, seng ++ der. Billig også! Man blir gjenkjent av de ansatte også. Greie folk :-)

Skrevet

Barnas hus stormarked må du aldri handle på , de kan ingen ting om service, dårlig ledelse og en helt jævelig butikksjef som er syk i hode.... garanterer deg at du blir missfornøyd. Join this web side sone www.barneutstyrsbutikker.org (coming soon)

Skrevet

Fru Lyng i Akersgata og på Steen og Strøm. :)

Og Babyshop på Ryen.

Skrevet

hmmmm, synes det virker litt som om de siste 4 anonyme her er den samme personen jeg hehehe :) kjenner butikkesjefen der og hun er laaangt ifra syk i hodet hehehe. Synes stort sett jeg har fått bra service på barnas hus jeg, babyshop er jeg litt mer skeptisk til stort sett, bortsett fra den i lillestrøm.. På fru lyng synes jeg stort sett de er hyggelige, men de kan ikke så mye om vogner (tillegsutstyr, hvordan de forskjellige vognene fungerer o.l.) rudo er DÅRLIG service, på jacadi er de utrolig søte :) tante pose på cc vest er så hovne og høye på pæra at de går jeg ikke lenger :)

Skrevet

Kan være noen som ikke fikk bytte en ting de ikke hadde rett til å bytte, kanskje? ;)

Har vært på Barnas Hus et par ganger, synes de var ganske greie der jeg. Da skulle jeg bare ha noen småting til barnehagen, så jeg trengte ikke så mye hjelp akkurat. :)

Skrevet

Akkurat på Fru Lyng i Akersgata synes jeg det kan være en fordel å spørre en av de eldre som jobber der om hjelp, de bruker å ha bra peiling. Og de har god tid til deg.

Fikk gratis service på vognene vi kjøpte der også, selv om det var vi selv som hadde klart å ødelegge dem. Kremt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...