2barnsmor Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 Jeg har fått sånn sansen for det navnet. Hva synes dere???
Mammapudding Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 Kjenner ei som fikk en gutt i fjor sommer som heter Linus, hadde aldri hørt det før å synes det var litt rart. Men nå syns jeg det er kjempesøtt:)
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #4 Skrevet 14. mai 2007 Jeg kjenner et barn som heter det, og etter at jeg vennet meg til det synes jeg faktisk det er ganske søtt:)
Gjest Skrevet 14. mai 2007 #5 Skrevet 14. mai 2007 Jeg synes det er kjempefint:) Men så hadde jeg veldig sansen for barneprogrammet på NRK som het Linus i svingen og gutten som spilte Linus:)
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #6 Skrevet 14. mai 2007 Tenker over på Linux med engang jeg.... ( for de som ikke vet hva det er - Et opperativsystem innenfor IT)
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #7 Skrevet 14. mai 2007 Jeg ville sjekket med statisktisk sentralbyrå sine navnesider på hvor mange som har kalt barnet sitt Linus de to siste årene.. og så er det kanskje ikke så kult å være oppkalt etter en barne-tv serie som kommer til å gå i reprise de neste 15 årene.. men det absolutt et fint navn, kjenner tilogmed han som har laget serien..
❤lille stjerne❤ Skrevet 14. mai 2007 #9 Skrevet 14. mai 2007 Gutten til stebroren min heter Linus. Til å begynne med syntes jeg det var litt uvant som navn og tenkte nok mest på tegneserien. Men man blir vant til nye ting og nå synes jeg det er et fint navn og gutten kler det godt. Gjør ingenting om det har vært litt populært i det siste da, sånt svinger opp og ned og om 1 år er det sikkert noen andre navn som er poppis.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #10 Skrevet 14. mai 2007 Det er et kjempefint navn Jeg liker litt spesielle navn.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #11 Skrevet 14. mai 2007 siden du spør, så synes jeg ikke det er fint. Tenker på en hund eller noe jeg... Beklager.
Gjest 5 andre Skrevet 14. mai 2007 #12 Skrevet 14. mai 2007 fint navn, har hørt det mange ganger de par siste årene.. første gang jeg fikk kjennskap til navnet var med filmen ocean's 11, matt damon spilte en som het linus..... :-)
prøvekluten+3små Skrevet 15. mai 2007 #13 Skrevet 15. mai 2007 syns linus er kjempesøtt jeg..tenkte vi og faktisk på før vi endte opp med lucas..folk kritiserte det og den gang da..kalte det et hestenavn and so on..hehhe,men nå i dag er det jo plenty lucas.. gå for det navnet dere syns er det peneste,uavhengig av hva andre måtte mene om it-program o.l:o)
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 15. mai 2007 #14 Skrevet 15. mai 2007 Vi vurderte Linus selv, men etter at vi har registrert mange Linuser som har blitt født i det siste har vi slått det fra oss. Virker som et navn som er i ferd med å bli veldig populært. Syns det er kjempefint da:o)
Mammamor =) Skrevet 15. mai 2007 #15 Skrevet 15. mai 2007 Liker det kjempegodt! Det er det spiren skal hete hvis det er en gutt =)
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #17 Skrevet 15. mai 2007 Linus i svingen. Linus i julekalenderen. Dette blir nok et helt vanlig navn framover. Slik er det jo når noe går på tv. Ref Lassie. Den gang det gikk kjøpte "alle" seg Collie og kaldte den Lassie. Liker du navnet, bruk det! Det aller viktigste er at foreldrene liker navnet, de andre rundt vender seg til det uansett. Selv har vi et meget sjeldent navn. Fikk mange negative reaksjoner i starten, men i dag liker alle navnet. det er så sjeldent at jeg ikke nevner det her, nettop fordi jeg synes det er gøy at det er sjeldent. Det har gått i arv i familien, det er derfor vi har det.
Fabelaktiv Skrevet 15. mai 2007 #18 Skrevet 15. mai 2007 Jeg er ikke overbegeistret - men som de sier.. navnet skjemmer ingen syns du det passer til gutten din så gjør det nok det..
Heffalompen_81 Skrevet 15. mai 2007 #19 Skrevet 15. mai 2007 Linus er et vakkert navn. Nevøen min på 2 år har det som mellomnavn ) Det begynner å bli et populært navn )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå