Gå til innhold

Litt hormonell ikveld ja...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutselig begynner bare tårene å tyte her. Er bare så trist.. Men vet liksom ikke helt hvorfor..

Noe av det er fordi jeg er så lei av å være gravid. Koste meg skikkelig med magen helt fram til noen dager siden. Plutselig fikk jeg nok. Synes jeg ser grusom ut.. Vann i kroppen, ting er vondt.. Har et hus vi pusser opp som aldri blir ferdig. Og jeg sitter her hver eneste dag og ser på alt som skulle vært gjort, men når sambo endelig kommer hjem så har han null interesse av å gjøre noe..Jeg skjønner at han er lei av å pusse opp, men det virker ikke som han skjønner hvorfor jeg 'stresser' og maser om det. Jeg har liksom termin om noen få dager nå, og jeg vil så gjerne at rommene her skal være ferdig innen da. Vil ikke ha en baby i huset når ting er slik som det er her hjemme nå..

Så sånn sett så håper jeg at det enda tar en liten stund til ungen kommer ut, slik at vi kanskje er ferdig. Men det er vi sikkert ikke. Ista så dro han ut entur, fordi han ikke orka å være hjemme.. Jaha? Om han ikke orker å se på alt som skulle vært gjort her, hvordan tror han at jeg har det da som sitter her hver dag.

Sikkert litt hormonell idag, men kjenner bare at jeg vil gråte og gråte.. og null forståelse fra min 'bedre halvdel'..

Nå skal det sies at han gjorde kjempemye med huset igår da, men enn om han bare kunne fortsatt idag også. Kjenner det tapper meg sånn for krefter at jeg ikke kan gjøre noe selv..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, skjønner du blir frustrert over dette ja. Merkelig at han ikke innser at det er best å være ferdig før babyen kommer? Hadde dette vært meg, så hadde jeg fått noen andre til å gjort jobben. Enten spurt venner eller bekjente, eller bestilt håndtverker og betalt med kredittkort =)

Skrevet

hej forstår godt det er vanskeligt jeg er i uke 31 men må ingeting pga komplikasjoner i svangerskapet og innimellem har jeg bare lyst til at skrike til manden min hvorfor han ikke gjør det og det,men jeg ved han prøver nogen dage gjør han mye og andre dage næsten ingenting,men han er osse sliten han jobber hele dagen og kommer hjem til mig der bare sidder her og snakker om alt der må gjøresjeg tror osse de må ha et pusterum forstår godt du gerne vil ha alt færdigt,men ta en dag af gangen så går det nok allikevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...