Gå til innhold

Jeg er i uke 27, og lagt på meg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

ca 7 kg...er dette mye tro?

Har akkurat kjøpt meg ny mamma-bukse, og vet ikke helt hva jeg synes;)

Noen andre i samme båt her???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

i uke 27 hadde jeg lagt på meg 6 kg..jordmora sa at d ikke var mye..normalt tror jeg..

Skrevet

Jeg er i uke 21 og har lagt på meg 6 kg. Jordmor sa det ikke var for mye..

Synes derfor ikke din vekt er mye!! :)

Skrevet

Jeg har lagt på meg rundt 6 kg, og jeg er i uke 28 nå. Så jeg tror ikke 7 kg er så mye! Har sett verre, for å si det sånn... :-D

Skrevet

Jeg begynner på uke 27 i dag og har lagt på meg 8-9 kg, så vet du d vertfall...

Skrevet

Jeg er i uke 26 å har gått opp TI kg..

Skrevet

jeg har lagt på meg det samme i uke 20:) men det spørs vel på utgangspunktet!

Skrevet

tror ikke dere skal bekymre dere jeg...har lagt på meg snart 20kg og er i uke 28...sist la jeg på meg 40kg...(spiser normalt,jobber hver dag og går tur når jeg kan)

Skrevet

jer er 23 uker på vei og har lagt på meg 14 kg. det er veldig individiuelt fra person til person. noen ganger kommer kg i begynnelsen av svangerskapet, andre ganger på slutten...

Skrevet

Og jeg er i uke 14 og har allerede lagt på meg 5 kg. Forrige gang ble det litt over 20 kg. Hadde håpet å holde meg under det, men jeg gidder ikke å stresse :o)

Skrevet

Er i uke 24 og har lagt på meg 5 kg, så håper det ikke blir så altfor mange i løpet av de neste ukene. Magen vokser jevnt og trutt:)

Tror nok ikke 7 kg er mye nei:) Sikker helt normalt:)

Skrevet

Jeg er i 26 uka, har lagt på meg 14 - 15 kilo. Har ikke panikk, mye av det er nok vann / hevelser. Var sånn de forrige gangene også, gikk tilbake til utgangspunktet i løpet av de første månedene.

Skrevet

Jeg er i uke 28, har lagt på meg 7 kg jeg også...

I forrige sv.sk. hadde jeg også lagt på meg ca 7 kg i uke 28, endte på pluss 20 kg fordet... men hadde masse vann i kroppen på slutten

Skrevet

Jeg er i uke 30 (31 i morgen) og har lagt på meg 12 kg!!!!!!!!!!!

Har riktignok masse vann i kroppen da........men skulle ønske vekta bremsa litt snart......hehe!

Skrevet

Hei hei - he he - er nok ofte litt vann i kroppen ja

Ser du skal på gjøvik ? Jeg skal på Lillehammer i august . Term 14.8

Skrevet

Jeg la på meg 3 kg de første 5 mnd, og har nå lagt på meg 3 kilo på en mnd. Er i uke 29 og altså totalt 6 kg opp. Så får vi se om tempoet fra sisten mnd fortsetter. Jeg er så innmari sulten om dagen, spiser alt jeg kommer over....

Skrevet

Jeg er i uke 20, og har nå lagt på meg 2,5 kg. Men har en appetitt som ikke likner grisen for tiden, så frykter vekta kommer til å øke ytterligere rimelig kjapt:) Vi får tenke på at det meste sikkert ramler av når vi ammer:)

Skrevet

I forrige svangerskap la eg ikkje på meg første halvdelen, men frå veke 20 la eg på meg gjennomsnittleg 1kg i veka, fram til småen vart fødd i veke 23 (dermed gjekk eg opp 23kg til saman). Var nok ca +7kg i veke 27.

Håpar eg klarar å legge på meg mindre denne gongen, er no i veke 17 og framleis på minus 5kg.

Skrevet

jeg er 27 uker og en dag, har lagt på meg 20 kg, så dine 7 kg er ikke mye, nei... hehe..

tror ikke du skal stresse med vekten. synes det er pent å legge på seg når man er gravid^^

Skrevet

Ranveig - du mener vel uke 43 og ikke 23? =)

jeg er 23+2 og har lagt på meg 7 kg. syns det er litt mye så håper på det roer seg litt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...