Gå til innhold

Nå har vi ryddet i kjelleren

Anbefalte innlegg

Skrevet

hele helgen og jeg er så glad:-)

Det rydder opp i hodet også når man får orden og system - det er helt klart:-)

Så nå har naboer og bekjente fått mye fint de også, for her har det åkt ut sekker med sko, klær, bøker, ting & tang, skrivebord, gitar, helsekostprodukter i lange baner og alt mulig rart mellom himmel og jord som er "kjekt å ha"...... Men ikke mer av den varianten her nei!

Nå er det slutt, neste gang noe blir handlet inn, skal noe ut - sånn er det med den saken.......

Det verste er at det er en del igjen som skal tas, men vi skal ikke overdrive heller da;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å rydde er deilig ja,kjenner den følelsen,her holder vi på med prosjekt kjeller og loft,men vi er snart i boks:)) Oii rimte jo:))

Skrevet

Flink dere!

Skal ha en skikkelig "runde" her også i dag..

Trengs, tiltak, men det er jo så deilig etterpå.

Skrevet

Halleluja! Er det ikke deilig å rydde? Jeg eeeelsker å rydde og kaste!

Vi hadde kontainer i helga, så da ble det litt tommere på loftet hos oss også. Det var egentlig en del som jeg hadde tenkt å gi bort på Finn.no, men så ble kontaineren litt for fristende for gamle ski, salongbord, pinnestoler og en vinglete arvet Simovogn....

Skrevet

Glemte å nevne et av listekriverens slagord "Orden på loftet, orden i sjelen". He he ....

Skrevet

Hehehe.........jeg skriver altså ikke liste før rydding, men jeg har alltid skrevet liste før jeg skal pakke til ferie:-)

Så det så:-)

Så skriver jeg ofte handleliste, men glemmer den alltid hjemme, så det er bortkastet tid i grunn:-)

Skrevet

Liste er liste.

Vi kan jo ikke være like ille, alle sammen :)

Skrevet

Hahahahaha..............like blid;-)

Skrevet

Så flinke dere er!!!

Vi flyttet for 2 1/2 år siden, men siden jeg var veldig gravid og måtte ta det med ro ble alt stablet i kjelleren og i garagen. Det vil nok ta noe tid før vi får kastet gammelt ræl ja.....

...kanskje hvis barna skal konfirmeres? Da bør det jo by seg en mulighet???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...