Gå til innhold

Noen som er plaget med tett nese/snorking?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er konstant tett i nesen, og føler man fort snorker...he he...Noen andre også???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja!! Samboeren min mener det er pollenallergi, men jeg har kun tett nese, så jeg tror det er relatert til graviditeten. Ikke spesielt koselig å puste og pese allerede i uke 14 :o)

Skrevet

He he ja om man har pollenallergi el andre allergier , så renner kanskje øynene også litt. Har "kun " tett nese jeg også, og snorker en smule usj - ikke moro. Ikke blitt så stor ennå heller -

Skrevet

Jeg snorker selvsagt aldri!! Men har vært hos ØNH lege under svangerskaper, og han kunne fortelle at det var svært vanlig og være tett i nese og bihuler (som igjen kan føre til hodepine) under svangerskap. Han anbefalte hyppig saltvann skylling

Skrevet

Heheh.. jeg har begynnt å snorke nå i graviditeten.. =))))

Tror ikke samboeren liker det neeej :P

Skrevet

Det står i en av bøkene jeg fikk fra legen at det er normalt å bli tett i nesa, noe med blodomløp og slimhinner. Så det henger nok sammen med at du er gravid :)

Jeg er også litt tett i nesa, og kan fortere blø litt neseblod... Det er visst også "normalt".

Skrevet

jeg er potte tett ,spesielt om natta da våkner jeg av at jeg er helt sandpapir i munnen!

Skrevet

Jeg har akkurat samme problem og sover dårlig av den grunn... Men jeg har et tips som jeg fikk av onkel faktisk. Man får kjøpt anti-snorkeplaster på apoteket til å klistre på nesa. Er også til bruk ved allergi og forkjølelse. Åpner nesa liksom og hjelper ihvertfall meg til å snorke mindre og sove bedre :-) Verdt å prøve!

• 2 uker senere...
Skrevet

kjempeplaget her. samboeren har lagt seg på gjesterommet fere ganger for å få sove. jordmor sier at slimhinnene blir elttere irritert, så det er nok ike noe som vil gi seg med det første.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...