Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 Er konstant tett i nesen, og føler man fort snorker...he he...Noen andre også???
Maja08-gravid med nummer 4 :o) Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 Ja!! Samboeren min mener det er pollenallergi, men jeg har kun tett nese, så jeg tror det er relatert til graviditeten. Ikke spesielt koselig å puste og pese allerede i uke 14 )
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #3 Skrevet 14. mai 2007 He he ja om man har pollenallergi el andre allergier , så renner kanskje øynene også litt. Har "kun " tett nese jeg også, og snorker en smule usj - ikke moro. Ikke blitt så stor ennå heller -
@nne p@ l@nne Skrevet 14. mai 2007 #4 Skrevet 14. mai 2007 Jeg snorker selvsagt aldri!! Men har vært hos ØNH lege under svangerskaper, og han kunne fortelle at det var svært vanlig og være tett i nese og bihuler (som igjen kan føre til hodepine) under svangerskap. Han anbefalte hyppig saltvann skylling
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 14. mai 2007 #5 Skrevet 14. mai 2007 Heheh.. jeg har begynnt å snorke nå i graviditeten.. =)))) Tror ikke samboeren liker det neeej
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #6 Skrevet 14. mai 2007 Det står i en av bøkene jeg fikk fra legen at det er normalt å bli tett i nesa, noe med blodomløp og slimhinner. Så det henger nok sammen med at du er gravid Jeg er også litt tett i nesa, og kan fortere blø litt neseblod... Det er visst også "normalt".
minibolla Skrevet 14. mai 2007 #7 Skrevet 14. mai 2007 jeg er potte tett ,spesielt om natta da våkner jeg av at jeg er helt sandpapir i munnen!
kelebek Skrevet 15. mai 2007 #8 Skrevet 15. mai 2007 Jeg har akkurat samme problem og sover dårlig av den grunn... Men jeg har et tips som jeg fikk av onkel faktisk. Man får kjøpt anti-snorkeplaster på apoteket til å klistre på nesa. Er også til bruk ved allergi og forkjølelse. Åpner nesa liksom og hjelper ihvertfall meg til å snorke mindre og sove bedre :-) Verdt å prøve!
nytt Skrevet 23. mai 2007 #9 Skrevet 23. mai 2007 kjempeplaget her. samboeren har lagt seg på gjesterommet fere ganger for å få sove. jordmor sier at slimhinnene blir elttere irritert, så det er nok ike noe som vil gi seg med det første.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå