Gå til innhold

Hva slags hentesett skal dere ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal der ha hjemmestrikket hentesett eller en drakt eller bukse + jakke kjøpt på butikk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ha hjemmesrikket hentesett.

Skrevet

jeg skal ha hjemmestrikket. det er tradisjon i min familie. han skal få hentesettet som jeg fikk da jeg ble født

Skrevet

Vi skal ha kjole,strømpebukse,body og ei fin jakke.

Skrevet

Mor strikker bukse, jakke og lue (eller var det bare jakke og lue?). Har selv plukket ut mønster og farger og det er såååå fint. Og sååååå mye finere enn om jeg skulle forsøkt å gjort det selv...

Skrevet

Har ei strikka jakke, men må sjå gjennom det vi får arve (det kjem neste veke) - kanskje vi brukar noko av det :) Har ikkje kjøpt noko i str 50, så viss det er den storleiken vi vil ha på hentesettet må vi bruke av det vi arver.

Skrevet

hvit heklekjole med lue og ballerinasko alt i hvit.....

Skrevet

Jeg har enkelt og greit noe jeg har fra H&M! Vet ikke hva slags kjønn vi har i magen, så jeg har kjøpt noe derfra. Men har et nyyyydelig bomullsteppe som jeg kjøpte bare en måned etter at jeg ble gravid, og det skal h*n pakkes inn i og kooose seg i på vei hjem :)

Skrevet

mamma har strikka et sett som består av buskse,jakke,lue og sokker..

så det skal vi bruke..med en body under tenker jeg..=)

Skrevet

tenkte sambo skulle få kjøpe hentesettet jeg...

Skrevet

Svigermor har strikket et nydelig rosa sett som lillepia vår skal ha på seg.

Skrevet

Her skal mannen min dra ut å kjøpe noe helt alene ;) spennende....

Skrevet

Vi skal ha et blått sett som min mamma har strikket i bomull :)

Skrevet

mamma skal kjøpe hentesett..gjorde d me 1 mann oxo:)

Skrevet

Lurte på om vi skulle ha på henne kjole... Litt usikker der..

Er jo ikke akkurat praktisk da..Men sååå søt;)

Skrevet

Ingen aning, kan da umulig være viktig, bare en har noe å ta på nurket...?

Skrevet

Det har jeg overhodet ikke tenkte på ;) Men jeg tenker mamma kjøper et eller annet til oss nå når vi kommer på besøk. Hun klør i lommeboka etter å bruke penger på sitt første barnebarn.

Skrevet

Sist hadde vi et sett fra H&M, og det blir vel noe sånt denne gangen også. Hadde hentesett i 56 og det var altfor stort, hadde heldigvis med en annen bukse i 50. Hun var så søt der hun satt i bilstolen sin at!:)

Skrevet

Svigermor har strikket hvitt hentesett til oss. Så putter vi i rosa eller lyseblått silkebånd på sykehuset :)

Skrevet

Vi får hjemmestrikket fra kommende stolt oldemor.. :D

Skrevet

Skal ha i midten av juli, og dersom det blir så varmt som det er spådd så blir det vel bleie og en liten body.

Nei, det kommer helt an på været ... hadde aldri hørt om hentesett engang før jeg kom inn hit, så akkurat det kommer det ikke til å bli lagt så stor vekt på. Er jo bare jeg og pappaen som ser gullet da uansett.

Da kommer jeg sikker til å være litt mer nøye på hva gullet har på seg de første gangene vi får / drar på besøk.

Skrevet

Ikke falt meg inn å tenke på en gang. Tar vel med oss noe fint som kan brukes :)

Skrevet

Kjøpte et sett på Lindex til 300 kr.Der var det 2 body,en heldress med fot,bukse,jakke,lue,votter og smekke.Hele dressen er i bomull og i en nøytral farge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...