-spent- Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 Kan ikke si jeg er helt sikker på hvordan slimproppen ser ut når den løsner.. Men før i dag så hadde jeg noe slim som jeg ikke har sett før..er litt usikker på om dette kanskje kan være litt av slimproppen..? Noen som vet hvordan den ser ut?
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 Noen sier det ligner litt på gelatin-klump, kan være blandet med gammelt blod også. Ellers er det mange som ikke oppdager dette engang, den kan komme veldig stykkevis eller plutselig som en propp som sier plopp..
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 14. mai 2007 #3 Skrevet 14. mai 2007 Min gikk i går, det var helt tydelig at det var slimproppen liksom. Det var en skikkelig "gele klump" gjennomsiktig med litt brunlig i seg, hehe dette ble detaljert men .....
-spent- Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. mai 2007 Hehe..ja, men det er fint det, trenger slik informasjon;) Hos meg var det helt gjennomsiktig liten klump..så ble litt i tvil på hva det kunne være..
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #5 Skrevet 14. mai 2007 er det ikke slik at den skal være omtrent på størrelse med 5 kroning til sammen..
-spent- Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. mai 2007 Kan være dte..men kan jo komme litt etter litt?
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 14. mai 2007 #7 Skrevet 14. mai 2007 Som min JM sa, den kan komme i alle størrelser og fasonger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå