Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag var meg å sambo. på kontroll hos jordmor, da fikk vi begge to høre den fantastiske hjertelyden!!Hadde sånn et apparat at begge kunne høre det samtidig..ufattelig bra følelse!!Det er jo faktisk en liten beibi i magen min som lever i beste velgående!!Kan ikke si hvor mye jeg gleder meg til ultralyden nå!!

Mange andre som har fått høre den?!?Gled dere i såfall..

Kommer til å sovne med et smil om munnen ikveld ja...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og har hørt den:) Mjn kjære le litt snurt da han ikke var der, men det var yilfeldig på en vanlg lege time: Der gikk liksom litt mer opp for meg... Spent på UL!

Skrevet

Ja, er det ikke fantastisk!? Hørte hjertelyd for 2 uker siden hos jm. Helt herlig! Nå har vi fått låne stetoskop av svigers som er leger og prøver å finne hjertelyden her hjemme. Ikke lykkes ennå, er kanskje litt tidlig eller har ikke teken...

Skrevet

Jeg hørte hjertelyden forrige uke hos jordmor, og da var jeg 14 uker på vei. I dag var jeg på UL pga små blødninger og legen på sykehuset var sååå snill :) Jeg fikk et bildet med barnet mitt og jeg har ikke gjordt noe annet enn å se på det bildet :)

Hjerteslagene hos jordmor forrige uke var 160 og det kan tyde på en jente :) Dette beynner å bli mer og mer virkelig

Skrevet

åå..såheldige å ha fått låne noe sånt noe da!!!Jeg har kjempe lyst å bare springe tilbake å spør om å få øre den en gang til!!

Hadde værtså gøy om mamma kunne fått høre den..

Dette var så uvirkelig for bare noen dager siden,men det gikk mere opp for meg nå ja,ufattelig fin følelse!

Skrevet

hva er grensen ca på hjertelyden for å vite om hvilket kjønn det blir??

Tror ho sa 140-150..hmm..spennende!!

er det raskest for jenter og litt lavere for gutter??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...