2 gutter og 1 jente Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 Naa har jeg vaert innlagt paa sykehuset i 2 dager hvor de har forsoekt aa faa noe tilaa skje. jeg har faatt 4 modningspiller, og ingen ting har skjedd saa langt. jeg har sett flere jenter komme inn og foede mens jeg har sittet der....og venta. jeg har blitt undersoekt oppi hoena saa mange ganger at jeg er kjempesaar og oem. jeg har masse sammentrekninger som vises paa ctg'en men jeg kjenner dem ikke selv, og de ser ikke ut for aa hjelpe stort heller! Naa er jeg hjemme paa perm i kveld for aa faa komme meg litt unna alle som feder, og ligger og foeder.... er 15 dager over i dag, og ingen ting tyder paa at han vil ut! i morgen skal de antagelig ta vannet paa meg i haap om at det kan sette noe i gang.... jeg haaper virkelig det...naa er det min tur syns jeg... OOOOOHHHH....hvorfor i alle dager skjer det ingen tiiiing? troest mottas med stor takk!!!
Gjest Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 stakkar dg, nå e d hvertfall iche lenge før du har han i armene dine. Forstår godt du er lei.
Gjest Skrevet 14. mai 2007 #3 Skrevet 14. mai 2007 næmmen stakkars Lykkelita da! Sender deg en stooor trøste klem! (også sender jeg streng beskjed til lillegullet ditt om at h*n må komme seg ut derfra fortere enn svint!)
2 gutter og 1 jente Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. mai 2007 tror du? har begynt aa lure paa om det noen gang skal skje gitt.... :S
2 gutter og 1 jente Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. mai 2007 takk! haaper virkelig de tar vannet i morgen og at det kan foere til noe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå