Millapril Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 Noen som er med på trillings i morgen? Møtes på brua kl 12 eller? Håper på bedre vær, så vi kan kjøpe is med god samvittighet...
Bellen^2 Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 Jeg har ikke bilen i morgen så jeg får nok trille litt closer to home:) Kos dere med is!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 14. mai 2007 #3 Skrevet 14. mai 2007 Vi skal til kiropraktor kl 13:30, så vi rekker dessverre ikke. Kjipt, vi skal på tirsdager og torsdager fremover...også jeg som er så selskapssyk og skravlesjuuuuuuuk :-p
Tussi og Maja Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 Oj, jeg kan heller ikke i dag.. Jeg foreslår rett og slett at vi kan ta en trilletur sammen i morgen. Litt vill og gal - men det må da gå an å trille sammen på en onsdag også :-) Jeg stiller i hvert fall hvis det er flere som gjør det.
Millapril Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. mai 2007 Ja, det ser ut til at det kan bli vanskelig med trillings for meg også, da disse ventilasjonsgutta som er her nå, tar seg veldig god tid...gjeesp. Håper de snart er ferdige. I morgen har vi legetime (6 ukerskontroll) på helsestasjonen kl 11.30, så jeg rekker ikke til kl 12. Men kanskje vi kan si kl 12.30?
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 15. mai 2007 #6 Skrevet 15. mai 2007 Åh herregud, skal vi være så gærne? Let's do it, sier jeg bare :-) Jeg er klar i morgen kl 12:30 ved brua. Nå går det så mye bedre med magen til Mia at vi skal bare til kiropraktor en gang i uka fremover :-)
Tussi og Maja Skrevet 16. mai 2007 #7 Skrevet 16. mai 2007 12.30 ved brua passer perfekt. Hatt en litt ugrei natt og morgen her (tror det er fordi jeg fikk i meg litt løk i går..). Men nå sovnet hun søtt i vogna si:-) Ser deg her på Lindeberg kl. 12.15 da Sanasol?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå