Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min heter Linus Matheo... veldig søtt navn..:)

Skrevet

Mathias, Sander, Jonathan, Adrian, Sebastian, Jonas, Elias, Jonah, Thomas, Sondre, Sindre, Endre, Michael, Peter, Eirik, Erik. Var det eg kom på i farten.

Skrevet

Kan ikke noen kalle gutten sin for Gustav?????

Jeg vil at sønnen min skal hete det, (hvis jeg noen gang får en sønn..) men sambo bare fnyser av det............

Skrevet

Odin, Oscar eller Isak her")

 

Skrevet

Lucas, det skal vår gutt mest sannsynlig hete

Skrevet

Mateo skal gutten vår hete, synest det er kjempe fint. Lurt og ikke hete det mange andre heter, kjedelig når de begynner i barnehagen eller på skolen og alltid få med første bokstaven av etternavnet.

Skrevet

sønnen min heter ferdinand han har fått sååå masse skryt av navnet hans av kjente og fremmende som hører jeg sier navnet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...