Emilie Jeanette&Linus Matheo Skrevet 15. mai 2007 #27 Skrevet 15. mai 2007 Gutten min heter Linus Matheo... veldig søtt navn..
Mammaaaaaa Skrevet 15. mai 2007 #28 Skrevet 15. mai 2007 Mathias, Sander, Jonathan, Adrian, Sebastian, Jonas, Elias, Jonah, Thomas, Sondre, Sindre, Endre, Michael, Peter, Eirik, Erik. Var det eg kom på i farten.
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 15. mai 2007 #30 Skrevet 15. mai 2007 Kan ikke noen kalle gutten sin for Gustav????? Jeg vil at sønnen min skal hete det, (hvis jeg noen gang får en sønn..) men sambo bare fnyser av det............
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 15. mai 2007 #32 Skrevet 15. mai 2007 Lucas, det skal vår gutt mest sannsynlig hete
amela .78. Skrevet 15. mai 2007 #33 Skrevet 15. mai 2007 Mateo skal gutten vår hete, synest det er kjempe fint. Lurt og ikke hete det mange andre heter, kjedelig når de begynner i barnehagen eller på skolen og alltid få med første bokstaven av etternavnet.
;);)MAYYA;);) Skrevet 15. mai 2007 #34 Skrevet 15. mai 2007 sønnen min heter ferdinand han har fått sååå masse skryt av navnet hans av kjente og fremmende som hører jeg sier navnet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå