Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 Tok det lang tid før du ble bra? Tenkte reise til Oslo den 30/5 og lurer på om det vil være noe bedre da :-)
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 Jepp, jeg har. Men var gravid da så er ikke helt sikker på om det er lik smerte om du skjønner. Det gjorde forferdelig vondt den første uka, så litt bedre for så å bli skikkelig vondt igjen. Det tar vel 1mnd tid eller noe sånt å bli helt bra, men ikke så vondt at man ikke klarer å gjøre noe. Går sikkert fint å reise. God bedring!
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2007 Såpass....hehe. D værste e jo næstn at æ går som en krøpling :-) Lut i ryggen og får ikke rettet meg helt opp! Men det er vel bedre om 14 dafer enn i dag?
MammaDilla Skrevet 14. mai 2007 #4 Skrevet 14. mai 2007 Ja, knakk to stk for noen år siden. Ble ondere og ondere for hver dag. Mener å huske at dag 5 eller 6 var verst. Så holdt smerten seg der i noen dager før det begynte å bli bedre. Tror det faktisk gikk tre uker før jeg var heeelt fin igjen. Tips hvis du får ondt når du hoster eller når du skal presse ved toalett besøk; Legg hånden der det er ondt og trykk lett i mot ved hosting eller pressing
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 14. mai 2007 #5 Skrevet 14. mai 2007 Ja æ vet. Måtte sove sittende med masse puter bak ryggen de første nettene. Tror kanskje det var skikkelig ille de første 3 dagene. Æ fikk paralgin forte hos legen pga smertene. Helt sikkert veldig, veldig mye bedre om 14 dager. Etter hvert er det vondest når man bøyer seg, hoster ol.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. mai 2007 Takk for svar dere :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå