klar for #2 Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 Si at det er pga amminga! Ellers frykter jeg seriøst at jeg kommer itl å bli skallete om ikke veldig lenge. Ante ikke at man kunne miste så mye hår som dette! Noen som vet om det er amminga/hormoner eller noe sånt??
St.Sunniva Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 Veldig vanlig når man ammer, så du kan nok slappe av så godt du kan. Spis B-vitaminer :-)
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #3 Skrevet 14. mai 2007 Etter svangerskapet er det mange som mister mye hår fikk jeg beskjed om. Fordi man mister ikke når man går gravid eller noe sånt.. Jeg har iallefall mistet MYE. Men nå 10 mnd etter fødselen er det begynt å vokse igjen... Forferdelig stygt med babyhår over alt, men det blir nok bedre tilslutt.
Lille søtnos Skrevet 14. mai 2007 #5 Skrevet 14. mai 2007 Varierer når og hvor mye. Her var det verst mellom 4 og 6 mnd etter fødsel.
St.Sunniva Skrevet 14. mai 2007 #6 Skrevet 14. mai 2007 Tror det er veldig forskjellig...jeg har ikke mistet noe mer enn før jeg ble gravid (men så har jeg tykt hår, og røyter litt fra før av, så jeg merker vel ingenting kanskje). Man trenger jo ikke miste noe særlig heller.
klar for #2 Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. mai 2007 Jeg mista en del under svangerskapet og, men nå etterpå har det vært rett og slett ekstremt! Begynte for vel en måned siden, altså nesten to måneder etter fødsel.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #8 Skrevet 14. mai 2007 Jeg begynte å miste når babyen var rundt 4 mnd, nå er han 9 og mister fortsatt....Tror det er vanlig rundt 2-4mnd etter fødsel, men selfølgelig er det store individuelle forskjeller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå