Gå til innhold

Brun utflod!


Bulle*

Anbefalte innlegg

Er i uke 6 (5 dager + 5 dager). Har hatt litt brun utflod i går og idag. Er det noen flere som har hatt det? Noen som vet om det er farlig? Litt paranoid kanskje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg hadde det de to-tre første dagene etter at jeg fant ut at jeg var gravid...(rundt 4uker). det var kun lys lysbrunt...

tror ikke det er noe farlig...er det mye da? illeluktende? viss det er det så kan det evt. vere et tegn på sopp...men det er helt vanlig med småblødninger tidlig i sv.skapet...dette går nok over om noen dager:) viss ikke kan du jo snakke med jordmor om du er bekymra:)

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare litt. Kommer bare litt på papiret når jeg tørker meg. Lukter ikke noe. Får se det an litt. Tusen takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener ikke å skremme deg, men hvis det begynner å komme litt mer de neste dagene, så kan det kanskje være lurt å prøve å få en ul-time.

Som nevnt tidligere er det jo veldig vanlig å blø litt i starten, hormonene som produseres gjør jo at slimhinnene tåler litt mindre, og det kan da komme litt blod fra et "ufarlig" sted. Når jeg mistet, så begynte det med brun utflod i to dager, så begynte jeg å få mensmurringer og å blø mer.

Er gravid igjen nå da:-)

Det går nok strålende for oss begge to:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er ca fem uker tror jeg. Og i går ettermiddag når jeg tørket meg på do så var det tydelig litt lysrødt på papiret. Siden da har jeg hatt litt lysebrun utflod, men ikke noe mer rødt... For fem år siden opplevde jeg en MA hvor eneste symptom var brun utflod, men samtidig mener jeg å huske at jeg hadde brun utflod i fire dager i uke 4 eller 5 i forrige graviditet... Så jeg er veldig bekymret, men kan vel ikke gjøre annet enn å vente. Klarer å tenkte ganske positivt da.... Det kan jo være ganske vanlig, som vi hører her... :-) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...