Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 Dere som har født tvillinger (eller flere...). Når dere har presset ut nr. 1, "sklir" bare nr. 2 ut da på et par press, eller er det like vanskelig å få ut nr. 2 som nr. 1? Jeg har ikke tvillinger selv, er bare nysgjerrig...
Smoopster Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Her skle nummer 2 ut på to pressrier. Det er ett minutt mellom jentene.
_svana_ Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 Ett minutt! Ikke verst! Hadde også to press, men det tok tre minutter da. Tv2 kom så kjapt at jeg var redd at jm skulle mista han...
Coria Skrevet 21. mai 2007 #4 Skrevet 21. mai 2007 Nummer to gikk veldig fort og greit ut. 15 minutter mellom de to, men det var ikke fordi jeg presset hele den tiden. Ofte er også tvilling to litt mindre enn eneren, sånn var det i alle fall hos meg.
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 21. mai 2007 #5 Skrevet 21. mai 2007 hos meg var tv2 større enn tv1, men han var smalere i hodet. Føler ikke at han sklei ut da..måtte hjelpe til litt...men var ikke like vondt som tv1
majea Skrevet 29. juli 2007 #6 Skrevet 29. juli 2007 Hos meg var ogå TV2 større g han gled overhodet ikke rett ut....Det er 1 time imellom mine og begge måtte tas med vakum:-(Hadde ingen rier eller noe...Jeg ble satt igang dagen før de ble født...Tøff fødsel, men det meste er glemt nå:-)
MalinL *2 gullgutter* Skrevet 29. juli 2007 #7 Skrevet 29. juli 2007 Begge lå i hodeleie. Nr en ble tatt med vakum etter minimalt med rier. Nr 2 begynte å få dårlig hjerteakt så legen tok derfor tak i foten. Så han kom med rumpa og en fot først. 5 min ml dem. Synes ikke det var like vanskelig og vondt få ut nr 2, men så fikk jeg vel god hjelp ved at legen dro litt i foten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå