Gå til innhold

Lillegutt har fått vannkopper stakkars..


Prinsessa&pøbelr@kkeren

Anbefalte innlegg

Er bare 7 uker og har fått seg vannkopper,blitt smittet av storesøster da, men han er heldigvis ikke så veldig syk da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

huff da. ikke gøy at de blir syk når de er så små.

men han får det iallefal overstått nå da... en liten trøst.

god bedring! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte i dag at de kan få det en gang til hvis de får det når de er så små. Det var noe med antistoffer de fikk fra morsmelk. Jeg skjønner det ikke helt, så det kan veldig godt være at jeg misforstod litt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring forresten- trykket på lagre litt for fort:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Storesøster fikk vannkopper samme dag som jeg dro på føden. Heldigvis har jeg hatt det da jeg var liten, slik at hverken jeg eller babyen fikk det.

 

Trøttsom sykdom. Vi visste at storesøster var utsatt for smitten så vi ble isolert i en lang stund pga. smittefaren. (det kan smitte før det bryter ut, og med den lange inkubasjonstiden så vet man aldri når man begynner å bli smittsom.) Holdt oss unna folk som ikke hadde hatt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han ble heldigvis ikke dårlig,fikk rundt 10 kopper.. Regner med at han kan få det igjen. Selv fikkjeg bare 5 vannkopper når jeg var ett par år, og jeg fikk det skikkelig når jeg var ti år.

 

Men lillegutt fikk det jo for det om jeg har hatt det, legen sa at det er 2-4 % sjanse for at barn under 3 mnd får det .hehe

 

Her har folk strømmet til for å få vannkopper, er jo greit at en blir ferdig med det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...