Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på ul i dag. (er i uke 18) synes bildene var veldig diffuse.. klarte å se

hodet, ryggrad, armer og ben. men jeg har sett bilder av andre ul undersøkelser, og synes de har vært klarere... kan det skyldes gammelt utstyr? flere i samme båt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei=)

jeg var på ul på onsdag det samme skjedde med meg...

du kan se bilde på nicke mitt...

så jeg ble så skuffet at jeg skal bestille en 3d ul snart hehe

Skrevet

Kan nok skyldes mye det...Kan hende du fikk uklare bilder pga hvordan babyen ligger, tykk morkake, eller det at det er mye fostervann nå. Dette er jo bare en sjekk for at de vil se om alt er bra med bebisen,så de gidder jo ikke ta pene bilder for din skyld dessverre. Vil nok anbefale 3d Ultralyd hvis det er fine bilder du er ute etter! Men vent til iallfall etter uke 24!:-D

Skrevet

hey=) jeg var på UL på fredag veldig uklare bilder, men dette skyldes velsig masse liv i magen, JM klarte så vidt å få de målene hun skulle;)

Skrevet

jeg var også veldig skuffet av ul på sykehuset. Har vært der før og da var bildene kjempe klare:) Bildene var super mørke, og hun sa at ikke helt visste hvordan hun skulle stille det inn for å få det lysere. Men hun fikk målt alt, men skal heldigvis på 3 d i uke 25:)

Skrevet

Jeg fikk også uklare bilder, hadde vel ikke ventet noe annet heller. men så måtte jeg videre til spesialist uken etter og han hadde både 2d og 3d og det ble noen helt andre bilder og se på skjerm og på papir.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...