kose endelig mamma Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 har ett lite spørsmål. skal til gyn snart på 6 ukers kontroll, å tenkte da å sette i spiral, men har ei venninne som sier at den må kjøpes på apoteket først. noen som veit noe om det?
Labbetøs Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 Den er reseptbelagt, og må kjøpes på apotek ja. Og du får ikke sette den inn så tidlig. Tidligst ved 10 uker etter fødsel
nutri Skrevet 14. mai 2007 #3 Skrevet 14. mai 2007 Hormonspiral (Levonova) er på resept ja. Kobberspiral (Nova T) kan kjøpes reseptfritt på apoteket. Sannsynligvis får du resept på 6-ukers kontrollen, og så må du tilbake senere for å sette den inn. Hvis ikke du går til spesialist i gyn da, de har gjerne lager på kontoret.
ceso Skrevet 14. mai 2007 #4 Skrevet 14. mai 2007 hmm... da jeg var på 6 ukers kontroll med min første fikk jeg spiral med en gang jeg og trengte ikke kjøpe den på apoteket selv heller, de hadde det på legekontoret... men det er sikkert forskjellig
*bolla pinnsvin* Skrevet 14. mai 2007 #5 Skrevet 14. mai 2007 Jeg fikk den satt inn på sykehuset og da måtte jeg ikke ta med noe.
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 14. mai 2007 #6 Skrevet 14. mai 2007 jeg skal sette inn i m. Legekontordama sa at sånn vanlig spiral hadde de på legekontoret, mens hormonspiral var reseptbelagt og måtte kjøpes på apoteket:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå