Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 ............. tenke det at du ikke skal si noe om graviditeten til folk før du har kommet deg forbi uke 12 i svangerskapet. Forskere har bevist at det er veldig sikkert etter uke 9...ikke 12 som før. Så slutt å være så hysteriske Fortell når dere vil... er jo ingen fasit på det!!!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 Enig, har du LYST til å si det, så gjør det og kooos dere med det!
pablo Skrevet 14. mai 2007 #4 Skrevet 14. mai 2007 ja, jeg fortalte det omtrent med en gang. Klarte ikke å la være. Ikke til alle da
stratosen_er mamma_ Skrevet 14. mai 2007 #5 Skrevet 14. mai 2007 jeg er både enig og uenig..jeg sa det til mange omtrent rundt 10-12uker...og eg mista i uke 14....syntes det var vanskelig å gå tilbake å si nei vi har mista...men samtidig litt godt fordi da visste de det...og fikk en del støtte på det...men samtidig kommer jeg vel til å vente litt lenger denne gangen...viss jeg klarer...synes det er veldig vanskelig å ikke si noe..dessuten jobber jeg på et sykehjem så er nødt til å ta litt hensyn....
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 14. mai 2007 #6 Skrevet 14. mai 2007 godt å vit at det er 9 uker da:) men er 5+5 å venter litt med å si d til alle pga att jeg prøver å skaffe meg jobb,å det å være gravid er ikke s attraktiv akkurat i sånn situasjon:)
Daisy :) Skrevet 15. mai 2007 #7 Skrevet 15. mai 2007 Ja vanskelig å vente.......brenner etter å si det til ungene, men de forteller det til kjente og ukjene så ska prøve å vente litt. Ja til ca uke 9, om jeg klarer å holde tett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå