Gå til innhold

Det er så veeeeldig gammeldags å...

Anbefalte innlegg

Skrevet

............. tenke det at du ikke skal si noe om graviditeten til folk før du har kommet deg forbi uke 12 i svangerskapet. Forskere har bevist at det er veldig sikkert etter uke 9...ikke 12 som før. Så slutt å være så hysteriske :) Fortell når dere vil... er jo ingen fasit på det!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig, har du LYST til å si det, så gjør det og kooos dere med det!

Skrevet

Jaa, bra flere tenker det samma som meg.

Skrevet

ja, jeg fortalte det omtrent med en gang. Klarte ikke å la være. Ikke til alle da

Skrevet

jeg er både enig og uenig..jeg sa det til mange omtrent rundt 10-12uker...og eg mista i uke 14....syntes det var vanskelig å gå tilbake å si nei vi har mista...men samtidig litt godt fordi da visste de det...og fikk en del støtte på det...men samtidig kommer jeg vel til å vente litt lenger denne gangen...viss jeg klarer...synes det er veldig vanskelig å ikke si noe..dessuten jobber jeg på et sykehjem så er nødt til å ta litt hensyn....

Skrevet
:) godt å vit at det er 9 uker da:) men er 5+5 å venter litt med å si d til alle pga att jeg prøver å skaffe meg jobb,å det å være gravid er ikke s attraktiv akkurat i sånn situasjon:)
Skrevet

Ja vanskelig å vente.......brenner etter å si det til ungene, men de forteller det til kjente og ukjene så ska prøve å vente litt. Ja til ca uke 9, om jeg klarer å holde tett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...