Gå til innhold

********Tror dere ikke at......***********

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg ble sendt hjem igjen... Møkka sykehus, skikkelig deppa når jeg fikk beskjed om at jeg skulle ha ny time etter to dager. Tårene rant godt i bilen hjem, for å si det sånn...

Dvs. 18 dager etter termindato=( Vet jeg bare er 2 dager på reel overtid, men alikevel blir jeg skuffet. Hadde forventet å gå over tiden, men ikke så mange dager liksom....

Alt var som det skulle, og babyen hadde det bra. Og det var nok fostervann. Kommer til å veie over 4 kg, fikk jeg beskjed om da jeg spurte om ca. fødselsvekt....

Hadde fått litt åpning siden lørdag, fikk en finger inn.. Så det er vel 1 HEL cm. eller noe det tenker jeg =(

Så hvis det ikke skjer noe etter 2 dager nå, skulle de igjen vurdere om de skulle hjelpe til med modningspiller! Og hvis det var travelt på føden 16 mai, skulle de vurdere om jeg skulle få komme inn, eller om jeg måtte vente en dag til, og komme tilbake 17 mai....

Hurra for Bærum Sykehus liksom....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ah, føler med deg... Er det ikke noe du kan si for å få fortgang i igangsettinga? Høres merkelig ut.

Vi er på samme synehus, så håper virkelig ikke jeg blir gående så lenge over... Men ennå 11 dager til termin, så kan ikke begynne å vente riktig ennå.

Skrevet

Uffda kjære deg!

Nå føler jeg virkelig med deg altså. Jeg ble sendt hjem fra SØF sist gang. 10 dager over UL termin. Jeg gråt så jeg tror hele sykehuset må ha hørt meg. Fødte to dager etter da.

Håper vikelig du får en masse vondter nå, å at fødselen kommer seg godt igang i løpet av kvelden/natten.

*trøsteklem*

Fødestøv:****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Lykke til:)

Skrevet

Huff! Føler så med deg!!!! I kveld tar du deg en liten spasertur, tar deg en laaaang deilig dusj og unner deg noe skikkelig godt å spise. Før du legger deg, får du mannen din til å massere deg. Så legger du deg, og prøver å ikke tenke på at "kanskje det skjer i natt eller i morgen" og innstill deg på at det vil gå noen få dager til.

- Det funket for meg 9 dager over termin...

Skrevet

Hvordan har du det idag? Håper det blir fart på sakene nå snart! Ha en fin dag :) Stooor klem!

Skrevet

Stakkars deg! Du får all min sympati. Håper alt starter i natt og at du får en fin fødsel. Og at all ventingen blir glemt fort som fy!

Se en god film og slapp helt av - tenk at du snart skal bruke kreftene dine på noe helt fantastisk!!!!! Og lykke til.

Skrevet

ring et annet sykehus feks drammen, og hør med dem om du kan få komme dit. kanskje de vil sette deg i gang????

fritt sykehusvalg!!! de er pliktig til å ta deg i mot så sant det ikke er fult hos dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...