Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 tre dager før termin!! Skulle på kontroll før ks, hadde kjent liv i morges,men på kontroll fant ikke jm hjertelyd. De er inne og føder barnet nå!! Uff, dette er helt jævlig, går med gråten i øynene hele tiden! Er kjempetungt å se sin egen lille skatt, og vite at de er så uheldige! Dette var kjempetungt,man tror aldri at det skjer noen du kjenner selv!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 Teksten i dette innlegget er fjernet av moderator
mam <3 Skrevet 14. mai 2007 #3 Skrevet 14. mai 2007 Hva vet du om det anonym!? Sånt skjer. Til Hi dette var utrolig trist. *trøsteklem*
Candy girrrl Skrevet 14. mai 2007 #4 Skrevet 14. mai 2007 Så tragisk.. Må være så forferdelig. Ille nok å stå på sidelinjen å se på. Tenk på de som opplever det. Klem.
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 14. mai 2007 #5 Skrevet 14. mai 2007 Gi faen i å skrive slik du teite anonym!!! Har du ikke mer fornuftig å si, så pell deg vekk. Slikt skriver man bare ikke, for slikt skjer... Og til hovedinnlegger, gir deg og dine en skikkelig stor trøsteklem!!!! Har selv opplevd at venner har mistet babyen sin, 10 dager før termin mistet dem jenta si og måtte føde henne på normale måten... Vet det er utrolig tøft for deg også, jeg syns det var helt forferdelig når jeg gikk gravid, tenkte hele tiden på at jeg også kunne miste jenta mi.. Vær der for dem i tiden etterpå, om du ikke sier så mye til dem, så bare vær der.. *klemme på*
snartmammapåny Skrevet 14. mai 2007 #6 Skrevet 14. mai 2007 Utrolig kjedelig at noen må oppleve slikt. skjedde et vennepar av meg og. Kjempe trist. *Sender deg en stor klem*
DK+2 Skrevet 14. mai 2007 #7 Skrevet 14. mai 2007 Skjedde me ei venninna av mæ, heilt forferdelig! Kain ikkje forestille mæ korr forfedelig det ville vorre vess d va mæ... e trist nok å stå på sidelinja. Stooooor trøsteklem tell dokker i den her grusomme tia...
St.Sunniva Skrevet 14. mai 2007 #8 Skrevet 14. mai 2007 Hvordan kan man bare dra en konklusjon om at dette er et tulleinnlegg bare fordi HI er anonym??? Skjønner jo godt at man ikke går ut med fullt navn og adresse her. Snart så jeg gir opp den evige "kampen" mot disse spydige og ufølsomme innleggene. Mine tanker går iallefall til HI...
St.Sunniva Skrevet 14. mai 2007 #9 Skrevet 14. mai 2007 Sier man ikke at man føder/har født selv om man skal ta/har tatt ks??? Det gjør da jeg....Så lenge babyen er ute av magen kaller jeg det en fødsel iallefall...Kall meg gjerne dum!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #10 Skrevet 14. mai 2007 Nå blei jeg nysgjerrig, hva var det som var så ille at det faktisk blei sletta?
Expat Skrevet 14. mai 2007 #11 Skrevet 14. mai 2007 Okei, nå har en del av det uheldige her blitt nappa av moderator, som hør og bør. HI: Ojoj, dette var ikke greit. Ikke bare mistet de, men dere må forvente ulogiske reaksjoner fremover... Sinne rettet mot dere (som har barn), og alt det der... Smør dere med tolmodighet og storsinn! Klemmer til dere fra
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 14. mai 2007 #12 Skrevet 14. mai 2007 om det hadde vært tull så hadde hun helt sikkert også vært påpasselig nok til å ikke skrive noe som kunne avsløre henne... Vi vet ikke noe om grunner, kanskje noe er skjedd så det beste allikevel var å føde, vi vet jo ikke grunnen til ks og det kan være mange. De anbefaler jo dem som dessverre opplever det mest grusomme av alt å føde barnet har jeg hørt. Og det kan vel kalles å føde selv om man tar keisersnitt synes nå jeg og. Uansett, unner ingen det som dine venner går igjennom nå, sender dem mine varmeste tanker og håper at de etter tid skal klare å kjempe seg tilbake til et normalt liv igjen. Det finnes nok ingen ord som trøster. det er bare å være der for dem.
selfangerkjerringa Skrevet 14. mai 2007 #13 Skrevet 14. mai 2007 vel, da er vi dumme begge to, st.sunniva - siden jeg påstår hardnakket jeg har født to barn selv om minstejenta ble tatt ved haste-ks...
Expat Skrevet 14. mai 2007 #14 Skrevet 14. mai 2007 Dropp det, HI trenger det ikke! Send henne en klem istedenfor du!
St.Sunniva Skrevet 14. mai 2007 #15 Skrevet 14. mai 2007 Det er jo en ganske stor påkjenning med ks også syntes jeg (selv om jeg aldri har født normalt), men skal da søren meg ha den kreditten iallefall. Jeg har FØDT!!!! hehe
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 14. mai 2007 #16 Skrevet 14. mai 2007 Så forferdelig. Kjempeklem til dere. Det skjærer langt inn i hjerterota å høre sånne ting! Ta godt vare på hverandre! Søskenbarnet mitt mista si jente her i mars, gikk på overtid. Hver gang jeg er ute og triller på jenta mi, eller får et smil - tenkte jeg på dem.
Mirakeljenta08 Skrevet 14. mai 2007 #17 Skrevet 14. mai 2007 så grusomt. det må jo være det verste som kan skje. sender mange klemmer til dere. får helt vondt jeg nå.
katoes Skrevet 14. mai 2007 #18 Skrevet 14. mai 2007 Uff, så forferdelig tragisk. Man tror jo aldri at sånne ting kan skje. Dessverre så gjør det det innimellom. Sender en stor trøstende klem.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #19 Skrevet 14. mai 2007 Dette er fra HI: Jeg er anonym av den grunn at jeg er her ganske mye, og derfor av hensyn til de to som akkurat har mistet barnet sitt,jeg vil ikke at de skal identifiseres!! Mange her vet hvor jeg kommer fra og hva barnet mitt heter,derfor er det ikke nødvendigvis vanskelig å legge sammen to og to! For det andre var jeg grusomt fortvilet når dette ble skrevet(og er det selvsagt fremdeles). Dette er min manns barndomskamerat,vi har vært med dem på ferier og våre eldste barn leker sammen. Hun ble gravid like før jeg fikk min nummer to,og vi har tatt stor del i hverandres barn. Det var mannen min som snakket med sin venn tidligere i dag, og på menns vis har han ikke spurt om noen detaljer rundt hva som skjer videre i dag, pappaen bor uten familie og venner rundt seg(på hennes hjemsted), og eneste jeg vet er at de skulle på kontroll på sykehuset pga planlagt ks, hvor de da ikke fant hjertelyd.Vår venn sa at han skulle ringe når det var overstått, om det blir ks eller vanlig fødsel vet vi ikke enda. Jeg er veldig takknemlig for alle som har brydd seg så masse, jeg har ikke ønsket noen oppmerksomhet mot meg, det er ikke jeg som har mistet. Jeg er selvsagt helt knust, fordi jeg selv er relativt nybakt mamma og kan vagt forestille meg hvor jævlig de har det nå! Jeg gruer meg til å se sorgen deres,til å kjenne på min egen sorg,samtidig være så glad for at alt gikk bra med oss. Takk alle for trøsteklemmer, klem deres mange små, og så priser vi oss lykkelige for at vi slipper å gjennomgå dette marerittet! Jeg håper jeg unngår flere kommentarer på at dette er et tulleinnlegg, har selv sett at dette har blitt gjort før, og slike ting er så dypt alvorlige at man rett og slett ikke spøker med det.(dette er beskyldingen som ble slettet av moderator).
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #20 Skrevet 14. mai 2007 Huff , det er trist, men de er ikke alene. Om de føder på et sykehus som Ullevåll så har de gode sorggrupper for foreldre som har gått gjennom det samme. Organisasjonen "et barn for lite" har web-sider med beskyttede diskusjonsforum der bare foreldre som har mistet et barn slipper til- vekk fra andre nyskjerrige øyne. De holder også møter som kan være en trøst. Aleina av Halvtan sivertsen synes jeg har en fin tekst til begravelse.
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 14. mai 2007 #21 Skrevet 14. mai 2007 å herregud så trist:( får tårer i øynene når jeg leser slikt. trøsteklem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå