stratosen_er mamma_ Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 sist fortalte jeg det vel i uke 7-8....pappa syntes det var tidlig..i tilfelle det skulle gå galt..og det gjorde det jo... mamma sa at neste gang ville hun ikke vite så tidlig...men samtidig tror jeg hun vil vite likevel for hun spør meg...til nå har jeg sagt at jeg ikke er gravid...men vet ikke hvor lenge jeg klarer å holde meg...har jo omtrent nettopp funnet det ut selv...er 4+3 idag... så jeg lurer på når fortalte dere til forleldre/svigerforeldre..?
Gjest Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 Jeg var 6 uker nå når jeg fortalte det til folk... =) Håper alt går bra!!!
Gjest Skrevet 14. mai 2007 #3 Skrevet 14. mai 2007 Vi venter til tre fulle mnd. men det er mest fordi vi vil være der når de får vite det - og de bor så langt unna, så vi sees ikke før den tid. Vi skal også treffe de nå til 17.mai, men det synes vi er for tidlig (er akkurat 4 uker i dag..) så vi kommer ikke til å si noe nå. Er vanskelig å vite når man skal fortelle det.. Vi hadde nok fortalt det noe før dersom vi hadde bodd nærmere ja. Men ikke før uke 8 tror jeg..
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 14. mai 2007 #4 Skrevet 14. mai 2007 Vi brukte forrige uke på det, så i slutten av uke 5, og starten av uke 6! Klarte ikke å holde oss vi, og alle ble kjempeglade!!
Mamma07+MA+Babymage Skrevet 14. mai 2007 #5 Skrevet 14. mai 2007 Vi skal fortelle det på 17.mai. VI fant ut at det er en fin dag til en overraskelse. Er da ca 11+2, så da er jeg godt på vei. Vi hadde egentlig tenkt å vente til jeg er ferdig med eksamen i begynnelsen av juni, men det blir vanskelig å vente så lenge. Ihvertfall for kjæresten. Han kunne fortalt det til hele verden den dagen testen var positiv, men da sa jeg nei. Alt blir så virkelig når alle vet det. Nå føler jeg meg klar til å fortelle. Har trengt tid til å fordøye det hele. Det er fortsatt rart å tenke på at det er et barn der. men kvalmen bekrefter det på en måte...
Baby nr3 ombord Skrevet 14. mai 2007 #6 Skrevet 14. mai 2007 Jeg fortalte det med en gang, når jeg stod med testen/ene i hånda.. Da dette ikke var planlagt og litt av ett sjokk. Har fortalt det til de nærmeste allerede, over 30 stk.. Syns det er helt greit, mister jeg så hadde jeg fortalt det uansett.
Baby nr3 ombord Skrevet 14. mai 2007 #7 Skrevet 14. mai 2007 Glemte skrive at jeg er 7+1 på vei nu, og fortalte det da jeg var 5+5 på vei.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #8 Skrevet 14. mai 2007 Hei, skjønner godt hvordan du har det, jeg var også sånn rett etter at jeg hadde testet positivt. For meg ble det lettere å holde tett etter en stund. Er 8 uker nå og skal vente ca 3 uker til. For hvis det går galt, er det ikke så lett å fortelle det til alle...
fikk jente 090108 Skrevet 14. mai 2007 #9 Skrevet 14. mai 2007 Hei. jeg er i dag 7+1, og har enda ikke fortalt det til foreldre/svigerforeldre.... Kan jeg spørre hvordan du oppdaget MA? Jeg er litt redd det skal skje med meg.... Kan tenke meg at vi forteller det i uke 10.
whoopsie daisy Skrevet 14. mai 2007 #10 Skrevet 14. mai 2007 Forrige gang fortalte jeg foreldre, svigerforeldre og søsken det i uke 5. Mistet rett etterpå og var egentlig veldig glad for at jeg hadde fortalt det. Fikk mye støtte som jeg ellers ikke ville ha fått.. Planlegger å fortelle dem at jeg er gravid på nytt 17.mai. Da er jeg 4+3. Det er tidlig, men de er veldig spente på hvordan det går siden de vet at vi "jobber med saken". Det blir nok en fin overraskelse! Venter nok litt lenger med å si det til svigers siden de bor langt unna. Jeg liker best å fortelle slikt face to face..(o:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå