Gå til innhold

Nytt treff snart?


nr3 i september

Anbefalte innlegg

Hei.

Noen som kunne tenke seg et treff snart for gravide i Porsgrunn eller Skien? Det hadde vært koselig =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenkte å få til en grillkveld hos meg på Herøya med høstjentene igjen, men det hersens været ser ikke ut til å bedre seg på en stund :((( Æsj asså!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke vært med sist så hadde vært koselig med et nytt treff nå i mai en gang... Så fikk kansje vi som ikke kunne komme sist muligheten til å henge oss på =)

Nei, det ser dårlig ut på været fremover =(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grilling er jo helt supert da :) Alle tar selv med det de skal grille, jeg har gassgrill, så mere pes er det ikke med det.. :) da venter vi bare på godværet for mer planlegging, ser ikke ut til at oddsa er noe særlig høye der foreløbig :( *sinna* Men jeg venter iaffall tålmodig, så får noen komme med andre forslag om det drøyer for lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg er ny her og ganske nygravid... termin i januar... Hadde vært hyggelig å truffet flere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, så koselig...gratulerer med den lille i magen =)

Håper selv det blir et treff snart =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

skal vi prøve å bare sette av en kveld- og så kan vi se om det blir grillings eller jimmys når det nærmer seg? hadde vært koselig å møttes- foreslår 14 juni? det er en torsdag. så kan vi jo se på været. vet ikke het hvordan det kommer opp på siden over treffene.- men kanskje noen av dere andre kan hjelpe meg med det?

Skal til jordmor i morgen- blir spennende!

og håper at alt er bra med den lille.

ha det fint dere-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :) Uff, det er evigheter mellom hver gang jeg er på her... :( Tenkte å foreslå en dato i slutten av juni, jeg reiser nemlig til Paris til mandag/tirsdag :D:D:D Må jo reise litt før vi blir tre ;) Men hvorfor ikke to treff i juni? ;)) Noen som er med på torsdag 29 juni? Eller drøye litt om dere skal ha treff til torsdag..?

 

Klem klem**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! ser ut som det ikke er så mange som er på nett nå i sommervarmen- så vi kan gjerne utsette møtet til senere i juni. Jeg kan ikke 29 juni, for da skal jeg til nederland! men tirsdag 26. juni tror jeg at jeg kan . ikke lett å finne noen dato nå på sommeren! Kos deg masse i Paris Netta- gleder meg til ferie snart jeg også!

klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite med folk her ja =) Dere får ha lykke til med treff i slutten av juni, det blir nok koselig...Jeg flytter så får nok ikke sjans til å være med på noen treff før vi drar, flyttelasset blir hentet 25 juni.

Lykke til vidre med gravidmagene deres da jenter,og ha en flott sommer =)

 

Klem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei allesammen!

Jeg fikk ikke vært med sist det var treff, så hadde vært koselig om det ble ett nytt snart :) Jeg er ikke så ofte innpå her heller nå i sommervarmen, men skal hvertfall huske å sjekke om det blir treff i slutten av juni! Jeg er med, så sant jeg er i området da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei igjen alle sammen :)

 

Da var jeg tilbake fra en herlig, men slitsom tur!! Fyttirakkern, det er ikke bare bare å dra på storbytur med barn i magen!!!!!!!

 

Lite folk på nett i sommervarmen ja, forståelig nok ;) Nei, når vi er så få så er det vel greit å finne en dag som passer?? Jeg har alle dager ledig utenom 26, for da har jeg bursdag ;) Andre???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei! så bra du har hatt det moro Netta! og gratulerer med dagen i dag! Anngående treff kan jeg mandag 2 og tirsdag 3. juli. skal reise på langweekend til nederland i morgen- hurra! blir bra med litt ferie!

 

håper vi finner en dag som passer- er moro å se hvor store dere andre er blitt- føler magen har vokst veldig nå de siste ukene!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihihi.. Vi snakker så om hverandre her at det nesten er litt morsomt :)) Funny, hva med tirsdag om en uke?? Noen andre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, derfor jeg spør her før jeg legger ut på treffsidene :) Er neste tirsdag/onsdag en bra dag for mange??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da legger jeg ut onsdag klokka 7, og vi er foreløbig 2 stykker :) Kom gjerne med innspill om tid og sted!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg var litt for sent ute ser jeg...

Men håper ikke det blir lenge til det blir et nytt treff for oss i grenlandsområdet, da blir jeg gjerne med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får slenge deg på treffet i august da vettu, helenis :) Koselig med nye fjes!!! Hvor er du fra, og når har du termin? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det skal jeg sannelig gjøre :)

Jeg er fra Brevik, og har termin 21. Desember. det er mens termin, skal på ultralyd om en uke, så kan hende den blir litt forandret da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk besøk av mamma og pappa sist det var treff...så da kunne jeg ikke reise (6 timers kjøretur for dem å komme på besøk, så måtte nesten være hjemme....) Men neste treff MÅ jeg få med meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...