Gå til innhold

Nytt treff snart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Noen som kunne tenke seg et treff snart for gravide i Porsgrunn eller Skien? Det hadde vært koselig =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenkte å få til en grillkveld hos meg på Herøya med høstjentene igjen, men det hersens været ser ikke ut til å bedre seg på en stund :((( Æsj asså!!!!

Skrevet

Fikk ikke vært med sist så hadde vært koselig med et nytt treff nå i mai en gang... Så fikk kansje vi som ikke kunne komme sist muligheten til å henge oss på =)

Nei, det ser dårlig ut på været fremover =(

Skrevet

ja- det hadde vært moro!! Jeg er med :)

Skrevet

Grilling er jo helt supert da :) Alle tar selv med det de skal grille, jeg har gassgrill, så mere pes er det ikke med det.. :) da venter vi bare på godværet for mer planlegging, ser ikke ut til at oddsa er noe særlig høye der foreløbig :( *sinna* Men jeg venter iaffall tålmodig, så får noen komme med andre forslag om det drøyer for lenge :)

Skrevet

Heisann!

Jeg er ny her og ganske nygravid... termin i januar... Hadde vært hyggelig å truffet flere....

Skrevet

Å, så koselig...gratulerer med den lille i magen =)

Håper selv det blir et treff snart =)

• 2 uker senere...
Skrevet

skal vi prøve å bare sette av en kveld- og så kan vi se om det blir grillings eller jimmys når det nærmer seg? hadde vært koselig å møttes- foreslår 14 juni? det er en torsdag. så kan vi jo se på været. vet ikke het hvordan det kommer opp på siden over treffene.- men kanskje noen av dere andre kan hjelpe meg med det?

Skal til jordmor i morgen- blir spennende!

og håper at alt er bra med den lille.

ha det fint dere-

Skrevet

Hei igjen :) Uff, det er evigheter mellom hver gang jeg er på her... :( Tenkte å foreslå en dato i slutten av juni, jeg reiser nemlig til Paris til mandag/tirsdag :D:D:D Må jo reise litt før vi blir tre ;) Men hvorfor ikke to treff i juni? ;)) Noen som er med på torsdag 29 juni? Eller drøye litt om dere skal ha treff til torsdag..?

Klem klem**

Skrevet

hei! ser ut som det ikke er så mange som er på nett nå i sommervarmen- så vi kan gjerne utsette møtet til senere i juni. Jeg kan ikke 29 juni, for da skal jeg til nederland! men tirsdag 26. juni tror jeg at jeg kan . ikke lett å finne noen dato nå på sommeren! Kos deg masse i Paris Netta- gleder meg til ferie snart jeg også!

klem fra meg

Skrevet

Lite med folk her ja =) Dere får ha lykke til med treff i slutten av juni, det blir nok koselig...Jeg flytter så får nok ikke sjans til å være med på noen treff før vi drar, flyttelasset blir hentet 25 juni.

Lykke til vidre med gravidmagene deres da jenter,og ha en flott sommer =)

Klem...

Skrevet

Hei allesammen!

Jeg fikk ikke vært med sist det var treff, så hadde vært koselig om det ble ett nytt snart :) Jeg er ikke så ofte innpå her heller nå i sommervarmen, men skal hvertfall huske å sjekke om det blir treff i slutten av juni! Jeg er med, så sant jeg er i området da :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei igjen alle sammen :)

Da var jeg tilbake fra en herlig, men slitsom tur!! Fyttirakkern, det er ikke bare bare å dra på storbytur med barn i magen!!!!!!!

Lite folk på nett i sommervarmen ja, forståelig nok ;) Nei, når vi er så få så er det vel greit å finne en dag som passer?? Jeg har alle dager ledig utenom 26, for da har jeg bursdag ;) Andre???

Skrevet

hei! så bra du har hatt det moro Netta! og gratulerer med dagen i dag! Anngående treff kan jeg mandag 2 og tirsdag 3. juli. skal reise på langweekend til nederland i morgen- hurra! blir bra med litt ferie!

håper vi finner en dag som passer- er moro å se hvor store dere andre er blitt- føler magen har vokst veldig nå de siste ukene!

Skrevet

Hihihi.. Vi snakker så om hverandre her at det nesten er litt morsomt :)) Funny, hva med tirsdag om en uke?? Noen andre??

Skrevet

Hei hei..

Blir det treff? :) Er vel mange som er på ferie og sånt nå kanskje....

Skrevet

Jepp, derfor jeg spør her før jeg legger ut på treffsidene :) Er neste tirsdag/onsdag en bra dag for mange??

Skrevet

Da legger jeg ut onsdag klokka 7, og vi er foreløbig 2 stykker :) Kom gjerne med innspill om tid og sted!!

Skrevet

Hei!

Lenge siden gitt!

Er gjerne med på et nytt treff:)

Gleder med til å se fler mager:)

Skrevet

hei. jeg blir med i morgen også :)

Skrevet

Uff, jeg var litt for sent ute ser jeg...

Men håper ikke det blir lenge til det blir et nytt treff for oss i grenlandsområdet, da blir jeg gjerne med :)

Skrevet

Du får slenge deg på treffet i august da vettu, helenis :) Koselig med nye fjes!!! Hvor er du fra, og når har du termin? :)

Skrevet

Ja, det skal jeg sannelig gjøre :)

Jeg er fra Brevik, og har termin 21. Desember. det er mens termin, skal på ultralyd om en uke, så kan hende den blir litt forandret da :)

Skrevet

Hei.

termin i januar her, noen fler som har det?

Skrevet

Jeg fikk besøk av mamma og pappa sist det var treff...så da kunne jeg ikke reise (6 timers kjøretur for dem å komme på besøk, så måtte nesten være hjemme....) Men neste treff MÅ jeg få med meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...