susse venter novemberbeibi Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 Noen som vet hvor langt opp livmoren skal nå i uke 14?
spirenr 2 er gutt! Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 Nei ingen har målt dette på meg enda..? Er det vanlig å gjøre det nå?Jeg er 16 uker
susse venter novemberbeibi Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2007 Nei er vel ikke vanlig å bli målt så tidlig. Men har lest her en plass ca hvor langt opp den skulle være:-)
Mor til en stor og en liten Skrevet 14. mai 2007 #4 Skrevet 14. mai 2007 I uke 15 lå symfysemålet mitt på 14cm. Innenfor normalen. Se på oversikten på helsekortet ditt. der står det et diagram med uker og hvor mange cm man skal ligge innenfor i de forskjellige ukene (en buet grønn strek som går oppover)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå