Gå til innhold

3D-UL på Hamar, noen m erfaring?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om man får med filmsnutter der i tillegg til bilder??

 

Hører om noen som får det andre steder..

 

Skal dit i morgen og er veldig spent!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei

 

Jeg har ikke så mye erfaring derfra,men har selv bestilt 3d der.. Tror man får med en cd med film i tilegg til bilder ja :) Har hørt om andre som har vært der og de var veldig fornøyd.

 

Hadde vært fint å høre fra deg når du har vært der :)

Skrevet

Å hvor kan man få det på Hamar. Jeg har bestilt i Oslo men slipper jeg å reise dit så er jo det bra, Gi tilbakemelding da du har vært der i morgen da:)

Skrevet

Dem har det på volvat på Hamar. Der jeg har bestilt :)

Skrevet

Ok hva koster det der?? hvilken uke er du i da du skal dit??

Skrevet

Han jeg snakka med anbefalte dobbel time. så da koster det ca 1200. jeg skal dit når jeg er 27+2 :)

Skrevet

Neeeeei ikke bestill 3d ul på volvat... Han er verdens beste gynekolog, og kjempe ålreit, MEN han aner ikke hva 3d er. Han bruker 2d bilder, og lager 3d bilder av.. har selv vært der, pluss at 2 andre har vært i uke 29, og fikk skikkelig dårlige bilder... :(

 

Skal legge ut mine 3d bilder jeg fikk der etterpå, så kan dere se selv, at de ikke særlig bra. (jeg var der i uke 15 og uke 23. Vet at d er tidlig for 3d, men var allikevel ikke noe særlig. De andre som har vært der har fått like dårlig dårlige bilder. Men, for all del, han er verdens hyggeligste, men er dere ute etter vanlige 3d bilder for å se babyen hadde jeg valgt anna plass!

 

Har selv bestilt på gjøvik i uke 30.

Skrevet

har lagt ut bilde nå, det var d beste jeg fikk.. :)

De to andre jeg kjenner som var der i uke 29 og 30, fikk like dårlig bilder.. Vi alle fikk filmsnutter, men disse er i vanlig 2d.

Og han tok bare vanlig 2d ul, og lagde 3d bilder selv i en liten boks :P

Skrevet

Hvor utfører de 3d-ul på Gjøvik da?

Skrevet

Mjøskirurgene i sentrum. koster 1000kr.

 

www.mjoskirurgene.com

Gjest 5 andre
Skrevet

Han som jeg gikk til på mjøskirurgenen i juni i fjor, brukte kun 2d som han gjorde om til 3d han oxo. Ser ut til at de kjører samme praksis både der og på volvat. Eller kanskje jeg var uheldig. Var i uke 32 og fikk vite at jeg ventet jente, det var ikke tilfelle, så.....

Skrevet

hm, d vet jeg ikke, men de bildene jeg har sett fra mjøskirurgene er ikke sammenlignbare m de jeg har, og har sett fra volvat..

 

de kjenner som tok på gjøvik, gjorde d i mars i fjor, og noen har gjort d i år. Ble kjempe fine bilder, og så veldig godt hvordan babyen så ut.. :)

 

På bildene fra volvat så man knapt hva d var.. Så kanskje du var uheldig ? ;(

Gjest 5 andre
Skrevet

Bildet jeg fikk printet ut var tydelig det, men han viste oss alt i 2d, var bre bildene jeg fikk med på cd som var 3d. Han virket forsåvidt hyggelig og flink for det. Skal på 3d rundt august igjen, er bare usikker på om jeg skal stikke til gjøvik. Kanskje han på hamar har blitt flinkere til da ;-) Tror heller ikke at jeg skal spørre etter kjønn. He he.

Skrevet

har du sett bildet på min profil? Sånne er 3d bildene på hamar.. ble dine så dårlige ?

 

men ja, kan jo hende han har blitt flinkere :P

Gjest 5 andre
Skrevet

He he. Hvis det er sånn... Ja, da ville jeg oxo ha dratt til Gjøvik. Var ikke akkurat noe nærbilde detta. :-) Blir i så fall det på meg en gang til.....

Skrevet

nei, så hvis noen andre har noe bedre, så kom m det :)

Skrevet

My og knøttet :

 

Så akk ett innlegg fra babyheaven som hadde vært på 3d ul på gjøvik, har du sett bildene hun fikk ? Synes de var hundre ganger bedre enn de venninna mi fikk på hamar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...