mammatilOliverogMarkus Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 Er det noen som vet om man får med filmsnutter der i tillegg til bilder?? Hører om noen som får det andre steder.. Skal dit i morgen og er veldig spent!
Lene83*har født* Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 Hei hei Jeg har ikke så mye erfaring derfra,men har selv bestilt 3d der.. Tror man får med en cd med film i tilegg til bilder ja Har hørt om andre som har vært der og de var veldig fornøyd. Hadde vært fint å høre fra deg når du har vært der
2barnsmor Skrevet 14. mai 2007 #3 Skrevet 14. mai 2007 Å hvor kan man få det på Hamar. Jeg har bestilt i Oslo men slipper jeg å reise dit så er jo det bra, Gi tilbakemelding da du har vært der i morgen da:)
Lene83*har født* Skrevet 14. mai 2007 #4 Skrevet 14. mai 2007 Dem har det på volvat på Hamar. Der jeg har bestilt
2barnsmor Skrevet 14. mai 2007 #5 Skrevet 14. mai 2007 Ok hva koster det der?? hvilken uke er du i da du skal dit??
Lene83*har født* Skrevet 14. mai 2007 #6 Skrevet 14. mai 2007 Han jeg snakka med anbefalte dobbel time. så da koster det ca 1200. jeg skal dit når jeg er 27+2
~La luna~ Skrevet 14. mai 2007 #7 Skrevet 14. mai 2007 Neeeeei ikke bestill 3d ul på volvat... Han er verdens beste gynekolog, og kjempe ålreit, MEN han aner ikke hva 3d er. Han bruker 2d bilder, og lager 3d bilder av.. har selv vært der, pluss at 2 andre har vært i uke 29, og fikk skikkelig dårlige bilder... Skal legge ut mine 3d bilder jeg fikk der etterpå, så kan dere se selv, at de ikke særlig bra. (jeg var der i uke 15 og uke 23. Vet at d er tidlig for 3d, men var allikevel ikke noe særlig. De andre som har vært der har fått like dårlig dårlige bilder. Men, for all del, han er verdens hyggeligste, men er dere ute etter vanlige 3d bilder for å se babyen hadde jeg valgt anna plass! Har selv bestilt på gjøvik i uke 30.
~La luna~ Skrevet 14. mai 2007 #8 Skrevet 14. mai 2007 har lagt ut bilde nå, det var d beste jeg fikk.. De to andre jeg kjenner som var der i uke 29 og 30, fikk like dårlig bilder.. Vi alle fikk filmsnutter, men disse er i vanlig 2d. Og han tok bare vanlig 2d ul, og lagde 3d bilder selv i en liten boks
~La luna~ Skrevet 14. mai 2007 #10 Skrevet 14. mai 2007 Mjøskirurgene i sentrum. koster 1000kr. www.mjoskirurgene.com
Gjest 5 andre Skrevet 14. mai 2007 #11 Skrevet 14. mai 2007 Han som jeg gikk til på mjøskirurgenen i juni i fjor, brukte kun 2d som han gjorde om til 3d han oxo. Ser ut til at de kjører samme praksis både der og på volvat. Eller kanskje jeg var uheldig. Var i uke 32 og fikk vite at jeg ventet jente, det var ikke tilfelle, så.....
~La luna~ Skrevet 14. mai 2007 #12 Skrevet 14. mai 2007 hm, d vet jeg ikke, men de bildene jeg har sett fra mjøskirurgene er ikke sammenlignbare m de jeg har, og har sett fra volvat.. de kjenner som tok på gjøvik, gjorde d i mars i fjor, og noen har gjort d i år. Ble kjempe fine bilder, og så veldig godt hvordan babyen så ut.. På bildene fra volvat så man knapt hva d var.. Så kanskje du var uheldig ? ;(
Gjest 5 andre Skrevet 14. mai 2007 #13 Skrevet 14. mai 2007 Bildet jeg fikk printet ut var tydelig det, men han viste oss alt i 2d, var bre bildene jeg fikk med på cd som var 3d. Han virket forsåvidt hyggelig og flink for det. Skal på 3d rundt august igjen, er bare usikker på om jeg skal stikke til gjøvik. Kanskje han på hamar har blitt flinkere til da ;-) Tror heller ikke at jeg skal spørre etter kjønn. He he.
~La luna~ Skrevet 14. mai 2007 #14 Skrevet 14. mai 2007 har du sett bildet på min profil? Sånne er 3d bildene på hamar.. ble dine så dårlige ? men ja, kan jo hende han har blitt flinkere
Gjest 5 andre Skrevet 14. mai 2007 #15 Skrevet 14. mai 2007 He he. Hvis det er sånn... Ja, da ville jeg oxo ha dratt til Gjøvik. Var ikke akkurat noe nærbilde detta. :-) Blir i så fall det på meg en gang til.....
~La luna~ Skrevet 15. mai 2007 #16 Skrevet 15. mai 2007 nei, så hvis noen andre har noe bedre, så kom m det
~La luna~ Skrevet 15. mai 2007 #17 Skrevet 15. mai 2007 My og knøttet : Så akk ett innlegg fra babyheaven som hadde vært på 3d ul på gjøvik, har du sett bildene hun fikk ? Synes de var hundre ganger bedre enn de venninna mi fikk på hamar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå