Lillemy-77 Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 Hei!! Lillemy-77 her:o) Satt å leste et innlegg du hadde svart på lenger ned her, om at du testa positivt 8 dager etter eggløsning. Jeg også testa klart positivt med kveldsurin etter ca 8 dager. Men samtidig så synes jeg det høres så rart ut, fryktelig tidlig. Er du sikker på datoen du hadde eggløsning? Det er nemlig ikke jeg. Men jeg testa med el-tester sju dager på rad, og den siste dagen var det klart mye sterkere utslag enn de andre dagene....hmm...vet ikke hvor mye man kan stole på disse el-testene? Vel, uansett, jeg har bestilt meg time for innvendig ultralyd i neste uke, og da kan jeg kanskje få fastsatt nærmere hvor langt jeg er på vei. Er du langt på vei nå? Jeg er foreløpig bare 4 uker etter 1dag siste mens. Men ÅÅÅ som jeg gleder meg til å få høre hjertelyd... Klem fra meg )
To S'er Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 Hei! Jeg syns også at var fryktelig tidlig. Er ikke 100% sikker på når jeg hadde eggløsning nei. Saken er den at jeg mista i desember (SA), og hadde ikke fått tilbake eggløsninga nå før jeg plutselig var gravid. Hadde sluttet med eggløsningstester, det ble for kostbart og tidkrevende i lengden. Men jeg målte temperaturen stort sett hver morgen, og 13. april hadde temperaturen gått opp 0.4 grader, og den fortsatte bare å stige. Dette tydet på eggløsning 12.april. Jeg hadde også menslignende smerter i magen 12.april, som jeg har merket tidligere ved eggløsning. 18 april fikk jeg brun klumpete utflod, som kunne tyde på at egget festet seg (har jeg selv anslått), og 20.april testet jeg svakt positivt. 21.april var testen sterkere positiv, og 26.april var begge strekene like tydelige. Dersom dette stemmer er jeg 6+5 i dag. Har ikke legetime før 5.juni, er da 9+5. El-tester har stemt bra for min del den tiden jeg tok de. Når en graviditetstest slår ut er veldig individuelt, det kommer veldig an på nivået av HCG som produseres. Jeg antar derfor at jeg hadde tidlig produksjon av HCG. Lykke til på ul Stor klem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå