Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 Hei jeg skal gifte meg om en måned og da er jeg høygravid, lurer da egentlig på om det er noen som vet om det finnes brudekjoler til gravide og til leie?
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 Hei, Jeg har ikke sett noen, og du er nok litt sent ute også så jeg ville virkelig satt meg ned med gule sider og tatt ringerunden relativt fort. Du har jo veldig stor glede av at det nå er moderne med kjoler med høye liv. Kanskje du også kan gå og kikke litt i "vanlige" butikker for å se om du finner noe. Med en gang kjoler heter noe med "brud" dobles prisen. Leie av kjole kan fort koste 3-5000 og for den summen kan du få kjøpt mye i en vanlig kjolebutikk
m den lille Skrevet 14. mai 2007 #3 Skrevet 14. mai 2007 Du kan også få en enten sydd eller sydd om? Er ikke alltid så dyrt som man tror, og som svaret over sier - er jo så dyrt med både kjøp og leie av brydekjoler.
grå :) Skrevet 14. mai 2007 #4 Skrevet 14. mai 2007 http://linawangdresshouse.dk der syes det etter mål, men tror det er litt over en måneds leveringstid
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #5 Skrevet 14. mai 2007 Dersom du ikke er veldig kresen på finish etc kan du jo ta kontakt med en skole og høre om de har tid til å hjelpe deg å få en skreddersydd kjole på kort tid. Du har kanskje sett desigspirene på TV3, nesten alle der er/var elever på Esmod i Oslo (krever jo du bor der) Du kan også sjekke opp om det er noen videregående skoler i nærheten av deg som har søm linje. Da jeg gikk på skolen for "100 år" siden sydde vi noen brudekjoler. Men det er klart velger du en skole må du "ta det du får"
grå :) Skrevet 14. mai 2007 #6 Skrevet 14. mai 2007 ser nå at de har ned til 15-20 dagers leveringstid om det hjelper deg noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå