Gå til innhold

seteleie...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal på sykehuset i morgen, for legen vil prøve å snu babyen siden den ligger i seteleie.. er så mange som sier at det kan sette fødselen i gang.. vil ikke at det skal skje riktig enda.. noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Du må gi beskjed hvordan det går. Har selv baby som ligger/mest sannsynlig har festet seg i seteleie. Jeg er litt skeptisk til vending, har hørt det kan være komplikasjoner med det, men hvis det er et sykehus med gode rutiner, går det sikkert bra.

Hvor langt er du på vei? Har du tenkt på om du vil ta KS eller setefødsel hvis de ikke får til å snu babyen? Er du førstegangs? Har du mye fostervann?

Lykke til!

Skrevet

Jeg har ikke hørt at det kan sette fødselen i gang, men har hørt om andre mulige komplikasjoner. Men dette er de på sykehuset klar over, så de tar forhåndsregler (navlestreng, plassering av morkaka). Gi oppdatering etter vendinga imorra - har selv en liten en som liker seg feil vei - veldig lyst å vite mer i tilfelle den ikke snur seg de nærmeste ukene... Lykke til - det går sikkert greit! Krysser fingrene for at den snur seg!

Skrevet

hei jeg er i uke 36. vet ikke hva jeg vil egentlig visst de ikke klarer å snu babyen. har en del fostervann men babyen er stor i tilegg.. er 2 gangsfødende..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...