Gå til innhold

Str på hentesett


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken str kjøper dere på hentesettet? Er litt usikker på om jeg skal ta 50 eller 56.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har helgardert.

Et sett i 50 og et i 56.

50 er sikkert stort nok, men tar ingen sjanser :-)

Skrevet

Tar sjansen på hentesett i str. 50...håper ikke jeg driter meg ut, for den sparkebuksa var dyr;)

Skrevet

Jeg har kjøpt i str 56. Sist jeg fikk barn hadde jeg tatt med i str 50 og det var ikke passe. Skikkelig kjedelig. Bedre at klærne er bittelitt romslige enn for trange. Men det settet i 50 jeg hadde kjøpt hadde hel fot, hadde det ikke vært det kunne jeg nok brukt det et par dager. Tulla klarte ikke strekke ut føttene skikkelig stakkar. :)

Skrevet

Det skal ikke være lett :) Kjedelig hvis settet er for lite, så kanskje jeg skal ta 56 da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...