♥ Celines mamma ♥ Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 Hvilken str kjøper dere på hentesettet? Er litt usikker på om jeg skal ta 50 eller 56.....
fådagerigjen Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 Jeg har helgardert. Et sett i 50 og et i 56. 50 er sikkert stort nok, men tar ingen sjanser :-)
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 14. mai 2007 #3 Skrevet 14. mai 2007 Tar sjansen på hentesett i str. 50...håper ikke jeg driter meg ut, for den sparkebuksa var dyr;)
MTMT Skrevet 14. mai 2007 #4 Skrevet 14. mai 2007 Jeg har kjøpt i str 56. Sist jeg fikk barn hadde jeg tatt med i str 50 og det var ikke passe. Skikkelig kjedelig. Bedre at klærne er bittelitt romslige enn for trange. Men det settet i 50 jeg hadde kjøpt hadde hel fot, hadde det ikke vært det kunne jeg nok brukt det et par dager. Tulla klarte ikke strekke ut føttene skikkelig stakkar.
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. mai 2007 Det skal ikke være lett Kjedelig hvis settet er for lite, så kanskje jeg skal ta 56 da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå