solfrøken-♂♂♂ Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 har hatt masse melk fra dag 2 etter fødsel, men nå virker det som det er blitt mindre, han må suge av begge brystene til hvert måltid..., men jeg vil amme til 6 mnd, skal jeg vekke han for å legge han til brystet??Kan det bare være en overgang til at han trenger mer melk? jeg sleit så mye med amming med forrigemann og var så glad når lillebror tok pupp med en gang og at jeg har kunnet amme til nå uten problemer. kan det bli mindre melk av at jeg ikke får slappet av skikkelig? Får ikke tatt igjen den søvnen jeg mister om natta (amming) pga at storebror er hjemme med oss hver dag.
Expat Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 Så han er snart tre uker? Dette er sikkert din første økedag. Helt flott at det mest ses med hyppigere amming og at han tar begge, det er flott! Mange strever mye mer enn det! Bare amm og kos dere, skjem dere alle bort litt... Litt ekstra film for storegutt, kanskje? Når dere skal amme?
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2007 Tja, han blir to uker i morgen.... (hehe) Så jeg trenger ikke være bekymret for at det er "slutten" på amminga?? Det var godt å høre, for det er jo det siste jeg vil, ihvertfall siden alt bare var rot med førstemann... Da skal jeg bare fortsette å amme og kanskje prøve å slappe av litt mer. (storebror skal i bhg i aug)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå