Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 Fysj som det regner. Dette er første gangen jeg ikke har tatt med vesla på tur, ellers har vi alltid vært ute minst en gang om dagen. Nå har jeg heldigvis fått henne til å sove litt i bag'en likevel. Hva gjør dere på en regnfull dag som dette? Noen som har vært ute? Kjeder meg her ;-)
smurfen :o) Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 Skal ihvertfall ikke ut på noe tur i dag ) Har hatt besøk av lykkebarn i dag, det var veldig koselig. Da var selvfølgelig lille "bart" veldig grei og sov hele tiden. han har snart sovet i fire timer, dette må være rekord ) Nå får jeg bare håpe han kan klare det samme på natten. Det beste med dagen er vel at jeg ikke har sittet med puppen ute hele dagen, føler liksom ikke jeg gjør annet eller får tid til noen ting. Skulle gjerne vært ute og beveget kroppen litt mer.
Endelig ny spire i magen Skrevet 14. mai 2007 #3 Skrevet 14. mai 2007 Kjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeder meg jeg også...... Har ikke vært ute i dag nei, er no første gangen vi ikke har vært ute på tur.... Jeg blir jo nesten bløt før jeg kommer ut av døra... Akkurat i dag er jeg glad jeg har facebook å styre med. Æsj jeg må ut en tur snart å levere en film, får satse på litt opphold etterhvert. Men jeg kjenner jeg snart går inn i depresjon,SOL; SOL kom til meg regn regn gå din vei...hahahahhahahahahah Håper det gikk fint med dere i helgen!
Två små trollungar Skrevet 14. mai 2007 #4 Skrevet 14. mai 2007 Vi har vært en liten tur i butikken., men det ble ikke noen lang tur, nei! Egentlig skulle vi vært i fysioterapigruppe med Amanda, men fysioterapeuten er visstnok syk, så vi får kose oss hjemme vi. Og kanskje sove litt. Amanda syns fortsatt det er best å stå opp 3-4 ganger hver natt, så inatt prøver vi med eget rom, så får vi se om det går bedre...
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 14. mai 2007 #5 Skrevet 14. mai 2007 Hei, Ja dette været er jo dritkjedelig. Har heldigvis vært hos aprilsmurfen og fått tittet på bart. Vi har kost oss noen timer ja... det var deilig. Men stakkars Mathilde fikk masse regn på seg når vi skulle ut i bilen... Likte ikke det helt nei...Men nå er vi bare inne og koser oss.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. mai 2007 Hyggelig med besøk :-) Det med søvn er litt fortvilende i starten. Søvn avler jo søvn hos de små, så jo mer den lille mannen får sovet på dagen, jo mer kommer han til å sove på natten. Husker hvor fortvilende den første tiden var, man får ikke gjort stort annet enn å sitte og vente på hva neste skrik skal bety. Plutselig har dere litt rutiner, så går dagen så mye bedre :-)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. mai 2007 Eget rom, det er spennende! Vi har lurt litt på det samme, nå har vi Mia i sprinlekseng ved siden av min side, men hun sover jo hele natten uansett så det er vel ikke noe å vente med. Eneste jeg ville savnet er nok på morgenen når vi koser litt under dyna mi før hun absolutt MÅ HA MAAAAAAAAT (som jeg tolker det hehe). men det er ris til egen bak å utsette. Lykke til og gi oss gjerne oppdatering på hvordan det går! :-)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 14. mai 2007 Jeg har ikke satt meg inn i hva facebook er, men det er vel noe myspace-lignende greier? Har bare fått med meg at hun på petre hater det av en eller annen grunn. Det er vel kanskje grunn nok til å gi det et forsøk hehe. Vi overlevde helgen med brask og bram! Var ikke så skummelt likevel, vi hadde et par episoder men alt i alt føler meg meg så mye tryggere nå enn før helgen, så noe godt kom ut av det :-) Hadde litt besøk og dro litt på besøk, så vi slapp å glo i veggen og vente på magevondt. Og i dag lå den stinkbomba i bleia, den hadde funnet veien dit selv hehe. Så nå er storemor stolt av lillemor ja ;-)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 14. mai 2007 Det er en veldig innedag dette her, har vurdert om jeg skal impregnere oss med regntøy/trekk og bare head on out men jeg vet at jeg kommer til å angre i det jeg kommer ut døra. Men det er ganske tydelig at jeg kjeder meg her, lager først et innlegg om det å kjede seg, og så svarer jeg på absolutt alt som den desperate hustruen jeg er hehe. Men nå er det tid for sen lunsj, jippy, noe å finne på hehe ;-) Ha en fortsatt fin dag jenter og babyer :-)
Millapril Skrevet 14. mai 2007 #10 Skrevet 14. mai 2007 Regn er ikke noe kult, nei. Vi har vært på tur i dag. Gikk til IKEA og møtte en venninne til lunsj der. Veldig billig mat og stellebord + ok sted og amme. Så vi ble der i over 3 timer. Fikk handlet litt for mye også. Så det har vært en fin dag for oss, men det er klart best uten regn! Hvorfor kan det ikke regne om natten og være sol på dagen??
Bellen^2 Skrevet 14. mai 2007 #11 Skrevet 14. mai 2007 Tok en tur til byen i dag vi:) Sebastian var overtrøtt til tusen og tilbake så jeg dytta han i vogna og trillet et stykke så jeg var sikker på at han sov godt, så hoppet vi på t-banen. Leter fortsatt etter disse hersens sorte strømpebuksene, som de ikke selger noe sted til barn under ett år, så nå har jeg kjøpt et par hvite i reserve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå