Spira31 Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 det vil vel sei at det e siste dagen for meg her inne på 2.trimester... og imårå ska me på ultralyd igjen. Grunnen e at han ska sjekke at morkaken har trukket seg opp... håpe det! Samtidig så e me kanskje så heldige at me får med oss 3d-bilder og dvdopptak:) så eg håpe det bare bler kjekt! klemmer til alle
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 så gøy da ;) Misunner deg der alså Imorgen kan du endelig du hoppe over til det siste trimesteret Tenk.. nå er det ikke så lenge igjen!! ))) Lykke til på ul imorgen... blir nok kjempe koooos =))))) God klem fra
Gøril og Jesper :) Skrevet 14. mai 2007 #3 Skrevet 14. mai 2007 jeg er også 28+0 i dag Gleder meg til å ta fatt på 3.trimester. Føler meg liksom enda nærmere målet nå.
Spira31 Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. mai 2007 jepp:) og nå som det er over midnatt er det ihvertfall på tide å tusle over til 3;) håper å se dere alle der snart;) takk for nå! nattaklem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå