Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 Jeg får bare mer og mer kviser! og i tilegg røde nupper overalt i aniktet og på brystet! Noen av flekkene er ganske store og tørre! Men jeg blir verre av aniktskremen jeg har brukt i mange år! og ansiktsrensen! Jeg ser rett og slett ikke ut! hva kan jeg gjøre med det?
Miss RM Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 Jeg hadde samme problemet som deg! Prøv ren aloe vera blandet med noen få dråper lavendel-olje. Så lenge jeg bruker det er jeg mye mindre plaget! Alt går ikke helt bort, men som sagt, det er MYE bedre!
white lady Skrevet 14. mai 2007 #3 Skrevet 14. mai 2007 Det er visst ikke uvanlig at huden forandrer seg under svangerskapet. Anbefaler deg å ta en tur til en hudpleier eller en hudpleiesalong og forklare problemet, så kan de finne egnede produkter til deg. Så får du heller gå tilbake til den kremen og rensen du vanligvis bruker, når svangerskapet er over
Kate77 Skrevet 14. mai 2007 #4 Skrevet 14. mai 2007 Jeg fikk beskjed av hudpleier at tør hud ofte kan føre til uren hud fordi døde hudceller stopper til porene. Jeg har smurt meg med en olje fra bodyshop som heter vitamin e oure wheat germ oil ca en gang om dagen i tillegg til vanlig hudkrem. Dette har gjort underverker for meg i allefall!
vekten:) Skrevet 14. mai 2007 #5 Skrevet 14. mai 2007 Jeg har brukt litt Basiron på de verste bombene.det får du kjøpt på apoteket.
☆Lille my* Skrevet 14. mai 2007 #6 Skrevet 14. mai 2007 Tusen takk for tips;) Glad jeg ikke er alene med å se slik ut:) hihi
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #7 Skrevet 14. mai 2007 Du får sikkert rekvisisjon til en hudlege av fastlegen din. Det ville jeg gjort i hvert fall
mamman til Anna07_4.mars.2012 Skrevet 14. mai 2007 #8 Skrevet 14. mai 2007 jeg har også fått tørre, røde flekker rundt munnen. helt grusomt vet ikka hva jeg skal gjøre. har prøvd alt, tror jeg. vet ikke om det er noe vits i å dra til hudlege, nesten alt de foreskriver kan ikke vi gravide bruke:(
22.12.2009 Skrevet 14. mai 2007 #9 Skrevet 14. mai 2007 Jeg så heller ikke ut, hadde masse kviser i ansiktet og på bryster mellom uke 10 og 13, men så ble det mindre av det. Nå er jeg i uke 25 og huden er tilbake i sitt normale. Tror nok det var hormonene som gjorde det, og jeg vet ikke helt om det finnes noe mot det som kan hjelpe, men jeg kan trøste deg med at det går over etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå