Gå til innhold

dere med gulpebabyer...hva gjør dere?!?!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jenta mi gulper så sinnsykt mye.. prøvd alt jeg vett om.. tar pause i matingen, raper som bare det, hun overspiser absolutt ikke og jeg holder henne i ro etter hun har fått mat,men allikevell renner det bare ut av henne. hun har nå bae lagt på seg 50 g på 17 dager.. ikke akuratt så veldig mye.. lurer på om jeg skal begynne med grøt,hun er 4 1/2 uke,men vil jo helst vente...

noen som har noen tis til meg.. har hørt om noe vi kan kjøpe på apoteket som gjlør melken tykkere..vet ikke hva det heter, noen som vet? og må man ha resept på det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gir noe som heter Emfamil ar som selges på apoteket. Det er en mme spesiallaget for gulpebabyer, så om du ammer er vel det liten vits. Eventuelt at du kan gi litt av mme etter måltidet for å prøve å binde maten i magen..

Vi har iallefall hatt stor bedring av emfamil.

Skrevet

hum får mme så kanskje det hadde vært aktuelt! himla dyr den vell?? ikke det at det spiller noen rolle hvis bae gulpinge haddde kommet seg!!

Skrevet

den er ikke himla dyr.. koster ca like mye som en pakke nan1, men det er litt mindre i den boksen med Enfamil..

Skrevet

Ville iallefall prøvd den for å se om det hjelper. Her er det iallefall Stor forskjell. Går ikke 10 klesskift per dag lenger.

Skrevet

Sånn pulver som du blander i mme,heter Nestargel.Fås reseptfritt på apoteket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...