snupp & mamma Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 jenta mi gulper så sinnsykt mye.. prøvd alt jeg vett om.. tar pause i matingen, raper som bare det, hun overspiser absolutt ikke og jeg holder henne i ro etter hun har fått mat,men allikevell renner det bare ut av henne. hun har nå bae lagt på seg 50 g på 17 dager.. ikke akuratt så veldig mye.. lurer på om jeg skal begynne med grøt,hun er 4 1/2 uke,men vil jo helst vente... noen som har noen tis til meg.. har hørt om noe vi kan kjøpe på apoteket som gjlør melken tykkere..vet ikke hva det heter, noen som vet? og må man ha resept på det?
snartmammapåny Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 Vi gir noe som heter Emfamil ar som selges på apoteket. Det er en mme spesiallaget for gulpebabyer, så om du ammer er vel det liten vits. Eventuelt at du kan gi litt av mme etter måltidet for å prøve å binde maten i magen.. Vi har iallefall hatt stor bedring av emfamil.
snupp & mamma Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2007 hum får mme så kanskje det hadde vært aktuelt! himla dyr den vell?? ikke det at det spiller noen rolle hvis bae gulpinge haddde kommet seg!!
Circe Skrevet 14. mai 2007 #4 Skrevet 14. mai 2007 den er ikke himla dyr.. koster ca like mye som en pakke nan1, men det er litt mindre i den boksen med Enfamil..
snartmammapåny Skrevet 14. mai 2007 #5 Skrevet 14. mai 2007 Ville iallefall prøvd den for å se om det hjelper. Her er det iallefall Stor forskjell. Går ikke 10 klesskift per dag lenger.
esmase Skrevet 14. mai 2007 #6 Skrevet 14. mai 2007 Sånn pulver som du blander i mme,heter Nestargel.Fås reseptfritt på apoteket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå