Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 Lurer på hva jeg skal velge.. noen tips... ? ulemper og fordeler hehe=)
@nne p@ l@nne Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 Vi har hatt stellekommode. Kjekt å ha klær i på badet. Da er det lett tilgjenglig. Men baljen blir raskt for liten så man må gjerne kjøpe en veisiden av(hvis en ikke har badekar da) Nå har vi stellepute på vaskemaskinen og egen badebalje.
☆Lille my* Skrevet 14. mai 2007 #3 Skrevet 14. mai 2007 Jeg skal ha stellepute så jeg kan stelle prinsen på gulvet! er ikke vant til babyer så vil gjerne ha han på gulvet:P hehe. Skal såklart kjøpe ikeabaljen utenom:d hehe
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. mai 2007 var det jeg også tenkte på.. har ikke stort bad.. lite faktisk. men troor kansje vi hadde hatt plass til et stellebord.. =) men det vil jo da bli liten plass... Men stellepute aner jeg ikke hvor jeg skal bruke.. for "benkene" på badet, er små... og det er for liten plass til det der.. og vi har ikke vaskemaskin på badet, den er på eget vaskerom.. og vi har dusj ikke badekar... =) Vil jo gjerne kunne skifte og stelle på den lille inne på badet jeg da..
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. mai 2007 hmm tenkte på dette... men virker litt tungvint å sitte på gulvet å stelle.. for å ikke snakke om å bøye meg til gulvet viss ikke hehe:P
Gjest Skrevet 14. mai 2007 #6 Skrevet 14. mai 2007 tenkte å kjøpe ett stellebord til å ha på veggen,som man bare slår sammen etterpå,praktisk på lite bad..
oktoberbarn Skrevet 14. mai 2007 #7 Skrevet 14. mai 2007 Jeg vil absolutt anbefale stellebord. Jeg hadde ikke taklet å skifte på gulvet, husk jenter de kan bæsje 11 ganger på 7 timer, så blir jo noen turer på gulvet. jeg hater å måtte skifte på gulvet hos noen når jeg er på besøk. Opp i høyden er def. min ting. Har man plass, er stellekommode med bade-kar å anbefale, hvis ikke ville jeg kjøpt ett sånt man slår ut og inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå