Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 jeg måtte sy en del etter fødsel og fikk beskjed om å ikke vaske meg med såpe,men hvor lang tid tar det før jeg kan bruke såpe??
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 jeg gjorde det når jeg følte meg komfotabel, men vet jo ikke om du har sydd mye mer enn meg da... en ting jeg gjorde før jeg turde bruke intimsåpe var å kjøpe rein grønnsåpe på apoteket som jeg hadde i en vaskebøtte inne i dusjen også satt jeg meg rett nerpå den den var full til raden så jeg fikk såpevann der det trengtes. etterpå spylte jeg godt. ser og føles veldig komisk ut, men funker! jeg hadde også en vannkanne som jeg helte vann på underlivet med etter jeg hadde tisset...
Mamma Brumm Skrevet 14. mai 2007 #3 Skrevet 14. mai 2007 Bruk grønnsåpe som du kjøper på apoteket og bladt det ut i et vannbad som du setter stumpen nedi! Et MUST til du kan bruke såpe igjen! Det hjelper å holde det rent og fri for ekle bakterier! Du må vente med såpe til det har grodd. :-)
manonym Skrevet 14. mai 2007 #4 Skrevet 14. mai 2007 Jeg tok vann og litt grønnsåpe på en olden sportsvannflaske, dette spylte jeg nedover meg selv en gang om dagen når jeg hadde vert på toalettet. Ellers så spylte jeg meg med rent vann etter hvert dobesøk. Litt greiere enn å sitte med rumpa ned i ei bøtte=)
LINDA*** Skrevet 14. mai 2007 #5 Skrevet 14. mai 2007 Hva med asan intimvask da? Er ikke det noe heldig det heller? :/ bare spør...
selfangerkjerringa Skrevet 14. mai 2007 #6 Skrevet 14. mai 2007 Asan er fortatt såpe... signerer mamma brumm sitt råd her oppe: grønsåpe fra apoteket... gjord underverker for mitt såre understell etter første fødsel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå