ღDidrikmamsenღ Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 Det trenger ikke å komme noen festeblødning i det hele tatt...
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #3 Skrevet 14. mai 2007 Trodde festningsblødning var når embryoet festet seg til livmorveggen i 1. trimester?! Har aldi hatt noen festningsblødning når hodet fester seg i 3. tri...
Tamline Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. mai 2007 Neida, jeg vet at den ikke trenger å komme:) Og jeg vet at den kommer i 1.trim. men jeg har ei venninne som lurer, og hun er i uke 10. ingen som svarte på 1.trim....
spindel Skrevet 14. mai 2007 #5 Skrevet 14. mai 2007 Jeg hadde ingen festningsbløning med noen av ungene så vidt jeg kan huske
Loglady Skrevet 14. mai 2007 #6 Skrevet 14. mai 2007 Mener å huske at embryoet fester seg til livmorveggen en uke eller to etter unnfangelse. Så hvis hun er 10 uker på vei, har hun ingen festeblødning. (Det er likevel ikke unormalt å spotte, men eventuelle blødninger bør alltid sjekkes med lege/jordmor).
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #7 Skrevet 14. mai 2007 Ok Dette står her på bim og jeg går ut ifra at det er her man kan få en sånn blødning. Mors uke 3 og fosterets uke 1: Celledelingen er i gang og her er graviditets symptomene Av Jordmor Siri von Krogh Det befruktede egget vil vandre ned gjennom egglederen og feste seg i livmorveggen. Her graver det seg inn og ligger godt beskyttet. Dette heter implantasjonen. I det egget ble befruktet, begynte celledelingen og den skjer nå kontinuerlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå