Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 er det bare min som er en luring??om natten,spesielt da jeg ligger på magen...går sikkert på do 5 ganger om natta...er dette normalt eller??kjenner sikkelig press på blæra..ganske ubehagelig til tider...er i uke 25..
Fabelaktiv Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 klarer du ligge på magen? *misunnelig* jeg kjenner mye spark overalt - også i blæra. men et konstant press der, det vil jeg ikke si at det er altså.. kanskje du bærer lavt eller no sånt da? Er også 25 uker
M&MH Skrevet 14. mai 2007 #3 Skrevet 14. mai 2007 Jenta mi har en tendens til å sparke meg nesten i blæra:-P er vel ikke akkurat blæra babyen treffer men. Noen ganger legger hun seg rett oppå og jeg må skikkelig tisse!Pleier liksom å "løfte" litt på magen da, for vet hun ligger langt ned. Det hjelper som regel! Hun flytter litt på seg innimellom,men kan bli litt plagsomt. Dessverre ikke så mye man får gjort noe med:-D
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #4 Skrevet 14. mai 2007 hehe...ja...prøver å ligge på magen ihvertfall...men det går ikke så bra nå lengre..er ikke et konstant press,det gir seg heldigvis etter ei stund...men ikke moro...tror jeg bærer ganske lavt,magen er veldig lav iallefall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå