Gå til innhold

Hvordan ser kondylom/kjønnsvorter ut?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mamsen sitter på stua med et øye på skjermen så har ikke så lust å åpne lenken, men kan du besrive? Jeg har fått som små "Rosiner" vef kjønnsleppene, 6 st, de ser ut som utvekst av kjøøtet. Men hhar ikke haft sex med noen annen en mannen min på 5 år..

Skrevet

Condylomer har ofte en blomkålsaktig overflate. De kan være fra knappenålshode store til dobbelt valnøttstørrelse. På jenter kan de sitte i skjedeåpningen, i skjedeveggen og på livmortappen.

Tiden fra man blir smittet og til vortene kommer er som regel 2 - 3 måneder, men kan variere fra 1 måned til flere år.

Skrevet

Mye skrivefeil såg jeg, men holder på å bli gal! Skal til gyn neste uke da.

Skrevet

hadde en liten nupp jeg.. og så revnet jeg ved sex.. var verre å ha sex enn å føde nesten.. ble oppdaget ved at legen skar bort en bit som ble sendt til analyse.. fikk en liniment som skulle smøres på.. den brant noe j******lig! men den er borte og har ikke sett mere til den.. flere år siden nå.. takk og lov..

Skrevet

Takk for svar, men hvis det er det, må ju gubben vart utro da. Hadde da aldrig trodd det om han.

Skrevet

Kan i enkelte tilfeller ta flere år fra du fikk smittet i deg til du får utbrudd med vorter.....

Skrevet

Kan jeg ha smittet han nå ?

Skrevet

Selv om man har vorteviruset i kroppen trenger man ikke få vortene. Så om du har vorter har du jo viruset og hvis du har vært sammen med han i fem år har han og viruset, men trenger altså ikke få vorter.

Skal du til gu må du be de ta celleprøve av deg. Jeg må ta celleprøve hvert år pga vorter, det kan lage uregelmessigheter i underlivet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...